OBDII adapter

turboturbo

Forumguru
Heeft de android versie ook die in-app aankopen dan?

Verder vraag ik me af of ik zo'n uitgebreide app nodig heb; ik denk niet dan mijn 2003 Fabia met mpi benzine ratje nog niet veel uit te lezen zal geven (olie temp turbodruk etc)
 
Dat is dan wel een goeie vraag.
En ik kan ook een auto uitzoeken ,Skoda staat daar niet tussen ja .
Het is ook meer een leuk speeltje ik kijk eigenlijk alleen naar de temp. Paarden en NM . Of eventueel de storing . Als ik er aan denk de stoplicht sprint . Maar moet nu wel bekennen dat ie niet meer elke dag aan staat . Het hebben van de zaak ....
Nee hoor is leuk hebbedingetje.
 

mab

Lid
Op briskoda kreeg ik te horen dat er voor de Felicia een ander protocol (kwp1280 ipv kwp2000) gebruikt wordt en dat de open source elm327 deze niet ondersteunt.
Nog eens even neuzen of er een adapter is welke deze wel ondersteunt.
 
zojuist een KKL Vag-com 409.1 gekocht met VCDS-lite, na veel gedoe met installeren van ch340 driver deze inderdaad aan de praat gekregen en gisteren een algemene scan gedaan tot ie mij te lang duurde.
maar wat kan ik er verder mee?
leek me een leuke gadget, maar is er ergens een gebruiksaanwijzing handleiding middels welke ik mijn skoda felicia 1.3mpi op nieuw kan afstellen? foutcodes eruit halen, ecu resetten, etc. etc??
 

Tees

Donateur
Ik vermoed dat je niet heel veel meer kan dan foutmeldingen uitlezen en resetten, en misschien sensoren (live) uitlezen. Bij m'n Faab uit 2004 is dat het ook wel zo'n beetje, en die is nog een generatie nieuwer dan de Felicia.
 
Bovenaan Onderaan