O3C van Isolano

Isolano

Actief lid
Heb hier maar even een topic aangemaakt voor de Octavia.
Was aanvankelijk van plan om nogal wat aan te passen, echter heeft de vorige (1e) eigenaar mij dus al heel wat werk uit handen genomen.
Veel kleine gadgets zitten er al op zoals donkere mistlampen, verlaagd, spoorverbreders, 18 inch velgen.
Ook zijn een enkele OBD aanpassingen al uitgevoerd, moet hier nog even verder induiken, maar sowieso heb ik al needle sweep, snelwegknippers naar 5 keer, olietemperatuur.
Maar wat er precies is gedaan zoeken we dus nog verder uit.

Sinds gisteren zitten inmiddels de eerste 200 km er al weer op.
Zijdelings zal er wellicht nog wat voorbij komen van al het andere waar benzine of diesel in wil.
Zo staat er nog een leuke Alfa Romeo Alfetta GTV in restauratie en een Camper in aanbouw in dezelfde 100m2 grote slaapkamer waar ook de O3C mag resideren.

Wat er nog op de lijst to do staat zijn de emblemen, 2e set velgen voor de winterbanden, diverse handige nette en mooiere aanpassingen van superskoda en vriend Ali
Wou de chrome rand om de grille eigenlijk zwart hebben, twijfel nu nog wel weer omdat onder de bumper ook nog wat chrome delen zitten, alles zwart of niets zwart. Bij alle chrome zwart maken wordt het er bij de mistlampen denk ik niet mooier op....

Vandaag al wel een paar plaatjes gemaakt :)

IMG_0382.jpeg IMG_0383.jpeg IMG_0384.jpeg IMG_0385.jpeg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Mooie Octavia. Staat er ook erg knap bij!

Wielen/verlaging/spoorverbreding zijn in perfecte verhouding zo!

Jaloers op de ruimte die je voor de Octavia en knutselprojecten hebt!

Voor je keuze omtrent ont-chromen; bekijk anders mijn topic eens. Mijn Octavia is geheel in zwart/zilvergrijs contrast.
 

Isolano

Actief lid
Eerste (hoop volslagen nutteloze) accessoire is besteld bij Alie, een motorcover en afdekkap voor de accu.

voor de rest gelijk wat prularia meebesteld wat het geheel net wat mooier afwerkt zoals afdekkapjes rond de deursloten etc.

Enne OBDeleven pro is ook in bestelling hoewel ik dit bij de Octavia waarschijnlijk niet eens nodig ben, alles wat ik aangepast zou willen hebben was al gedaan.
 

Isolano

Actief lid
Staat hem erg goed.
Mijn ideaal had dubbele uitlaat met een grotere diffuser geweest, maar dat had ik vanwege de kosten al op de lange termijn gezet.
Nu ik dit heb is het eerste plan wel van de baan.
Past ook nog eens super in combinatie met de thule afneembare trekhaak.
Dit is niet schreeuwerig en opvallend maar geeft net dat beetje meer uitstraling, ben er blij mee.
 

Isolano

Actief lid
Gisteren met OBDeleven mijn start-stop systeem uitgeschakeld, sindsdien doet mijn needlesweep het niet meer... grrr.
Straks eens kijken of ik hem opnieuw kan activeren.
Wel vreemd trouwens
 

HarrieSkoda

Forumguru
Nice! Wanneer heb je spul besteld?

Heb namelijk het idee dat het transport in China volledig op z’n gat ligt...
 

HarrieSkoda

Forumguru
Bestellingen staan nog steeds op ‘worden verzonden’.

Had @Isolano besteld voordat het virus uitbrak, en waren de pakketjes dus ook al verstuurd vóór uitbraak?
 

Isolano

Actief lid
Dit is net 2 weken geleden besteld, dus best snel.
Had ook al gehoord dat heel veel chinezen extra vakantie hebben gekregen na hun jaarwisseling.
Heb nog een geheugenkaartje al wel ruim 3 weken geleden besteld, deze is ook nog steeds niet verstuurd.

Was vandaag nog op het nieuws dat de hele sexmarkt bijna op het blote gat lag omdat ze zo goed als geen voorbind dingesen en trilmotors uitleveren in China. :)
 
Bovenaan Onderaan