O3 RS TDI rijders

Duijzer

Donateur
En op hoeveel pk kom je dan ?
Volgens de bijlage in de topic zou hij dan op 235 pk/480Nm moeten komen. Die pk's vind ik nog niet zo spannend,maar die Nm's wel, die zijn lekker bij een (tussen)sprint. Boven de 200km/u gaan pk's ook meetellen, maar in NL speel je dan met je rijbewijs. En die keer dat ik in Dld hem de sporen kan geven gaat het met de standaard pk's ook hard zat.
 

philippe bakker

Forumguru
Volgens de bijlage in de topic zou hij dan op 235 pk/480Nm moeten komen. Die pk's vind ik nog niet zo spannend,maar die Nm's wel, die zijn lekker bij een (tussen)sprint. Boven de 200km/u gaan pk's ook meetellen, maar in NL speel je dan met je rijbewijs. En die keer dat ik in Dld hem de sporen kan geven gaat het met de standaard pk's ook hard zat.
Ja das super ! Ik heb ook 460 nm en direct beschikbaar. Tussen 50 en 250 gaat de mijne heel hard en zonder zwak moment
 

Rebel

Senior Member
Hier ook TDI icm DSG. Alles standaard, veel lokaal verkeer en dus gemiddeld verbruik van 6,8..
 

MaxN

Donateur
Wij rijden met 5W30, schijnt ook de standaard olie te zijn voor de TDI. 0W30 kan ook, aangezien de 5W30 volgens mij langzaam verdwijnt.

Maar volgens mij moet de olie aan de VW 507 eis voldoen.
Staat meestal op de fles vermeldt.
 
Bovenaan Onderaan