O3 RS TDI rijders

Duijzer

Donateur
Zitten er hier ook O3 RS Tdi rijders?
Even een topic aangemaakt om ervaringen, problemen en ideeën uit te wisselen specifiek voor de O3RS Tdi.
Misschien groepsaankopen, wellicht ook eens een meeting met O3 RS Tdi's

Om met m'n eigen auto te beginnen, ik heb een 2014 RS Tdi DSG Combi, Black Magic met nu zo'n 135.000 km. Uitgevoerd met Kessy, Electrische Achterklep, dubbele laadvloer en nog wat meer kleinigheidjes. Hij is nog niet getuned, wil ik nog wel gaan doen. Qua velgen rijdt ik 's zomers op zilver Gemini 18" en 's winters op de zwarte Gemini 18".
 

MaxN

Donateur
Ik doe ook mee.
Diesel all the way!
Wij een 2014 O3C RS TDI en onze buren sinds november een 2015 Golf VII Variant GTD. Lekker samen dieselen!!

Moet alleen wel zeggen dat je beter nu eentje uit Duitsland kan halen. Prijzen zakken al aardig voor een aantal modellen.
 

abelsj

Forumguru
Hier ook een RS tdi my2016 met meer dan 80000km op de teller. Verbruik tussen 6,5 en 7 liter per 100 km.
 

MaxN

Donateur
Staat wel in mijn handtekening, als je niet op een mobiel kijkt is die te zien.
Maar begonnen op 6,5 gemiddeld en dalen nu richting de 6,0. Met 6-700km per week aan woon-werk en boodschappen verkeer.
En dat met 3 werkdagen die mijn vriendin heeft. Ik mag in het weekend rijden.
 

Duijzer

Donateur
Ik snap er niets van, mijn vrouw rijdt vlotjes 7l100km en ik kom niet onder de 8.... zoveel zwaarder ben ik nou ook niet...
misschien ligt het aan m’n schoenen.....
 

MaxN

Donateur
Nee, voornamelijk provinciale wegen en snelweg. Denk toch dat het met de rijstijl te maken heeft... Ik zal hem eens laten tunen, ik lees hier dat ze daar zuiniger van worden :maakmegek:
Direct meedoen met de actie van TVS!
Kan vandaag nog.
 
Bovenaan Onderaan