O3 L&K uitvoering

Fean

Forumguru
Lees op geen enkele andere site dat de 1.8 211pk gaat krijgen..

Prijzen UK;
All standard equipment on the ŠKODA Octavia L&K is available for £4,100 more than the equivalent Elegance trim.

Prices start at £26,570 for 1.8-litre TSI 180PS hatch, while the equivalent Estate is £27,375. The entry level diesel, the 2.0-litre TDI CR 150PS DPF hatch with CO2 emissions of just 106g/km, is £26,410. This is the most appealing option for corporate customers because the BIK rate for 2014/15 is just 17%.

The most expensive car in the range is the 2.0-litre TDI CR 150PS 4x4 DPF, which costs £28,665.
 

CDK

Forumguru
Raar dat bij de S2 het allemaal wél compleet is en het bij de O3 zelfs zonder navi zou zijn.... :nono:
 

Joske

Forumguru
lijkt me echt gewoon een fout in de beschrijving hoor!

Skoda NL ging me iets laten weten wanneer hij beschikbaar wordt en dan zou ik ook de brochure kunnen bekomen ;)
 

Gieliovd

Forumguru
Het mag de L&K badge niet dragen als er geen Columbus in zit, met Canton audio, kleuren display tussen de tellers, overal leder en extra details.

Het normale 4 spaak stuur valt me ook op, zou een 3 spaak verwachten.

Verder blijft het bijzonder veel geld.
 

MaRco2

Forumguru
:fool:Wat zou het meer bieden dan een Elegance Businessline, als ik het hierboven lees? De bekleding en wat kleinigheden?

Wel leuk als die t.z.t. weer door Wouter als demo genomen zou worden.:):) Hopelijk wel in Race Blue of Moonshine Blue:D, niet in een ouwe löllenkleur ofzo.
 
Bovenaan Onderaan