O3 L&K uitvoering

peterrapid

Forumguru
@030 kan al niet wachten tot jij je O3 L&K 4x4 184PK krijgt en ik mijn O3 RS, mijne is er tegen week 45 en dan kunnen we eens bij een meeting testen hé :D
 

030

Forumguru
Maak je geen zorgen... met een inhoud van een pak melk worden er hier geen potten gebroken. :)

Wel jammer trouwens dat een L&K niet met een zwarte hemel is uitgevoerd. Dat zou het net een wat chiquere uitstraling geven.

Soit, dat is dan weer +1 voor de RS. ;)
 
D

Deleted member 12693

Mooie uitvoering. Vooral de kleur ook....... :-)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Fean

Forumguru
Buiten Ventilatie in de stoelen en TV tuner vind ik het behoorlijk karig qua "extra luxe".

Op de foto zie ik een 4 spaaks stuur.. wel heel erg suf zeg.
Andere stoelen + stof dus geen luxere sportstoelen.
Ander klokwerk in mijn ogen minder mooi.

Wat zit er nu meer op dan een kleurtje, stof en logo's?
 

CDK

Forumguru
@Fean, het pakket is gewoon vrijwel de gehele optielijst die bovenop de elegance te leveren is, met als extra de andere wielen en andere interieur kleurstelling en de nodige L&K badges op het in-en exterieur, persoonlijk ik vind het een mooi pakket, maar ieder z'n meug. ;)
 

VWim

Forumguru
Volgens de brochure gaat het om het volgende aan extra opties t.o.v. de Elegance:
De Laurin&Klement beschikt t.o.v. de Elegance extra over:
Adaptive Cruise Control
Bi-xenon koplampen met AFS-functionaliteit*
Bluetooth carkit*
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar*
Buitenspiegels automatisch dimmend met geheugenfunctie*
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie
Elektrische lendesteunverstelling op bestuurdersstoel
Hoofdsteunen achter neerklapbaar vanuit bagageruimte
Interieurlijsten Piano zwart
Interieur Native Brown met Alcantara/lederen bekleding
Instapsierlijsten met L&K logo
Koplampsproeiers*
LED Achterlichten*
Lichtmetalen velgen 18" Turbine
MDI, aansluitmogelijkheid voor USB en AUX (3,5mm) *
Multifunctioneel 4-spaaks lederen stuurwiel met radio en*
telefoonbediening
Mistlampen met donkere inserts en Corner-functie*
Radio/CD speler Bolero met 5,8 inch touchscreen
Sound System Canton met 10 luidsprekers, digitale equalizer*
en subwoofer
Zij-airbags voor*

Voor de aardigheid heb ik een sterretje geplaatst bij de standaard opties van de EBL
Daarnaast beschikt de EBL over een Columbus navigatiesysteem. Of de L&K nog meer opties mist tov de EBL heb ik niet nagekeken.

De L&K heeft overigens wel standaard automaat, beter gezegd L&K is niet te bestellen op een uitvoering zonder automaat.
 

CDK

Forumguru
@VWim in het linkje wat ik geplaatst had stond dat er ook een handbak optie was, maar dat is dan misschien ondertussen achterhaald.

Bedankt voor je rectificatie!
 

Archie

Senior Member
Wat een coole velgen! Toch net ff een tikkie sportiever en mooier dan de Alaris (is persoonlijk). Die mogen ze er wel per ongeluk op monteren bij mij ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

VWim

Forumguru
@VWim in het linkje wat ik geplaatst had stond dat er ook een handbak optie was, maar dat is dan misschien ondertussen achterhaald.

Bedankt voor je rectificatie!
Ik zie het inderdaad. Ik heb de informatie uit de NL brochure van de website. Nu is de vraag; wat is nu waarheid...

Volgens de NL prijslijst heeft de L&K altijd 25% bijtelling, Of een 1.8 tsi met DSG of een 150PK sterke 2.0 TDI met DSG. Voor veel zakelijke rijders zal die uitvoering naar alle waarschijnlijkheid dan ook afvallen.
 

CDK

Forumguru
Volgens de NL prijslijst heeft de L&K altijd 25% bijtelling. Voor veel zakelijke rijders zal die uitvoering naar alle waarschijnlijkheid dan ook afvallen.
Voor degenen die alleen naar bijtelling kijken, of verplicht alleen maar 14/20% auto's mogen uitzoeken wel helaas.
 
Bovenaan Onderaan