Duitsland ook, inmiddels aldaar besteld!Op de Belgische site is de facelift nu ook beschikbaar in de configurator
Een SUV heeft in mijn optiek minstens 4WD anders is het de naam SUV niet waard.Maar als ik eventjes naar de prijzen kijk, zal de Kodiaq me toch 'n beetje te duur uitvallen, denk ik ( door enkel met 4WD en DSG te verkrijgen)

op de boerebaantjes zullen er geen komen en is veel plezanter om daar even door te trekken. 130 op zo een baantje, lijkt als 240 op de autostradeZeker als ze dan elke autostrade zone camera's gaan plaatsen![]()

Op een boerenbaantje kan je niet naast een bmw gaan hangen om hem te kloten he. Das sinds de RS mijn nieuwe hobbyop de boerebaantjes zullen er geen komen en is veel plezanter om daar even door te trekken. 130 op zo een baantje, lijkt als 240 op de autostrade![]()

).

Dat moet dan die tijd geweest zijn dat jij nog een zaadje in je vaders balletje was.....Ach, Audi was ook eens een budgetmerk.

L'histoire se repête...Audi was ook eens een budgetmerk. Vóór je het weet rijdt er allerlei fout publiek in dikke Octavia's

) op een ander marktsegment begon te richten - zeg maar "het BMW-publiek" - ben ik afgehaakt. De instap-A4 kostte toen ineens rond de 59000 guldens tegen mijn laatste 80 "slechts" 52k+nogwat. Dat werd me te duur in de bijtelling, temeer daar minstens 2 van onze 3 nazaten juist in die periode uitwonend student zouden worden en dat was/is ook een nogal begrotelijke hobby.Ik ben 45, ik kan me herinneren dat mijn vader liever een Opel Ascona reed dan een Audi. En niet omdat hij zo van Opel hieldDat moet dan die tijd geweest zijn dat jij nog een zaadje in je vaders balletje was.....![]()
Zo, de business uitvoeringen zijn een mooi stukje duurder geworden per 1-3-2017...
Voor een O3 Combi Style BL 1.4 TSI DSG betaal je nu 31.300 EURO, na de facelift liefst 33.400! Daar heb je nu dezelfde auto voor, maar met 1.8 TSI...
Kijkend naar de standaarduitrusting is er zeer weinig veranderd.

Tenzij er een close-ratio 5-bak in zat - daarmee was je in stadsverkeer nauwelijks te kloppen, dit in tegenstelling tot de standaard 4+E bak.een Audi 80 met 1.6 diesel met 54pk motor was ook 'n lachertje
Tsja dat wil je toch ook vergeten als je liefhebber bent van 2 harde knoppen......Je vergeet voor het gemak ook de standaard 9.2" Navi, zonder knoppen.

Tsja dat wil je toch ook vergeten als je liefhebber bent van 2 harde knoppen......![]()