[O2] Z35 PTC inbouwen? iemand ervaring?

Antera

Donateur
daar lijkt het inderdaad op en daarmee is de sturing ook anders geworden zoals ik in de schema's ook heb terug gevonden. je kan dus kiezen of je de oude of de nieuwe versie neemt als is de eerste versie het makkelijkste te monteren vermoed ik zonder allerlei andere regeldelen te moeten plaatsen en bedradingen
 

polf

Senior Member
Een kleine update, het ontbrak me aan de tijd om alles af te maken maar voor zover al vast een kleine sfeer impressie over de instalatie tot nu toe, er is nog genoeg te doen.
Er staat wel een stuk beschreven over de can bus draden maar die zie je nog niet terug op de foto's, komt nog! ( info over de lengte van dikke plus (180cm) en min (120cm) kabels nog even onder voorbehoud want te liggen er nog niet in.)

Origineel stekkertje en CAN bus reperatie draden moet ik nog bestellen,hopelijk donderdag tijd voor.Dikke bedrading zelfde verhaal
Het blijft een hobby project. Uitdaging om het toch een beetje low budget te doen maar wel goed.
Ik zie wel eens posts waar de prijzen weg zijn gehaald, ik heb wel een opsomming gemaakt voor het idee wat dit kost. (Als het niet mag hoor/zie ik dat wel).
PTC heater bij een demontage bedrijf vandaan voor €50,- (golf 2008), Gewoon via onderdelenlijn een aantal prijzen opgevraagd en kiezen maar.
Originele stekker voor op de PTC en reperatie draden +/- €4,-
100A zekering +/- €2,-
16mm2 bedrading-->nog geen idee maar ik kon op internet rond de €4,- per meter vinden
Al met al hoop ik onder de €100,- wel klaar te zijn en een paar uur knutselen.

Tot de volgende update

Rgds Polf


Als ik weer wat gedaan heb zal ik een nieuwe update plaatsen.

Groet Polf
 

Bijlagen

  • Microsoft Word - Z35 PTC, nog ziet af.pdf
    1,8 MB · Weergaven: 38
pff ziet eruit als een hoop werk, maar knap dat je eraan durft te beginnen! ik volg dit topic goed, want ik heb ook een 1.9tdi en de het duurt idd erg lang voordat je warme lucht in de auto hebt! succes en hou ons op de hoogte!

Gr Martijn
 

floyd2

Forumguru
Mooi dat het gelukt is en fijn dat je de moeite hebt genomen om alles vast te leggen.
Ik zit er ook stilletjes aan te denken(had al gechecked of ie er toevallig al inzat maar helaas)
Tis wel een stroomvreter dus accu en dynamo moeten wel in goeie conditie zijn!!
 

Antera

Donateur
netjes hoor en zo te zien valt het inderdaad wel mee om in te bouwen maar inderdaad wel goed zorgen voor de montagepunten want 85A is geen speelgoed
 
Bovenaan Onderaan