O2 Ook voor is hij besteld 21-02-2007

ad5000

Actief lid
Ik heb 'm...!!!

Na een periode van wachten en smachten heb ik hem vanavond mogen ophalen!
Hij rijdt fantastich, de DSG is een absoluut genot en het half leer en de navi maken het geheel aan de binnenkant af.

Buiten doen de xenon, de velgen en de kleur nog een aardige duit in het zakje.

Van het weekend zal ik 'm op de gevoelige plaat (chip) vastleggen en de foto's online zetten.
 

Lars

Lid
Ik leef met je mee :D
Moet je het aanzetten van de automatische vergrendeling trouwens door de dealer laten doen of kun je het zelf ook instellen?

Volgens het boekje moet de dealer dit doen en kan je dit niet zelf regelen.
Toch gek, je kunt nagenoeg alles via de Maxidot regelen, maar dit niet.

Ik heb het via het setup menu in de Maxidot in kunnen stellen.

Prettige optie inderdaad.
 

Okki

Donateur
Ad, gefeliciteerd jongen :471:

Uh, zag overigens je foto's in de VBgarage...die reclame onder de kentekenplaat, toch maar even weg laten halen..!
 

ad5000

Actief lid
Dankje Okki,

Klopt, ben nog op zoek naar een mooie chrome versie!
Ook de typeaanduiding gaat er nog vanaf, maar heb zo verdo.. weinig tijd de laatste dagen, zelfs niet om gewoon een stukkie te gaan rijden.

Mijn bezoekjes aan Rottedam, Veendam en Emmen aankomende dagen zal dat gemis goed maken hopenlijk.
 

Okki

Donateur
Aha, dan is het goed. Ik heb de afgelopen 4 vrije dagen ook helaas weinig tijd gehad (?!?!?) om even motor te gaan rijden. Wel vrijdag de auto even gewassen, zaterdag zat-ie weer onder het stof. Gelukkig zie je weinig op deze kleur...:uitlachen: je zal een zwarte hebben zeg !

Nou, geniet ze de komende dagen!
 

Ad_O2

Lid
Na een periode van wachten en smachten heb ik hem vanavond mogen ophalen!
Hij rijdt fantastich, de DSG is een absoluut genot en het half leer en de navi maken het geheel aan de binnenkant af.

Buiten doen de xenon, de velgen en de kleur nog een aardige duit in het zakje.

Felie Ad!
Heb jij ook zo'n moeite om niet te hard te rijden????
 

ad5000

Actief lid
Bedankt allemaal voor jullie lovende reacties...!

@ AdO2... valt nu nog mee met dat te hard willen rijden want ik heb nu al te veel files gezien en afgelopen zaterdag was ik met al mijn kroost op pad dus dan heb ik die aandrang al van nature wat minder. Als ik heb heb ingereden (ja ik blijf het zeggen dat VW motoren daar gevoelig voor zijn), gaat ie een keer of wat los.

Voor de rest is en blijft die DSG-bak een fantastische uitvinding en ben ik helemaal gelukkig over de kwaliteitsbeleving t.o.v. mijn vorige auto de C-Max.

@ Srananman... het lange wachten zal rijkelijk worden beloond! Op voorhand gefeliciteerd en veel fijne en veilige kilometers gewenst.
 
Bovenaan Onderaan