O2 Ook voor is hij besteld 21-02-2007

Okki

Donateur
Re: O2 Ook voor MIJ is hij besteld update

160,- voor alle 3 de Sunnyboy's of alleen die voor de achterruit?

Ik moet 107,- euro afrekenen voor de 2 Sunnyboy's aan de zijkant.
 

ad5000

Actief lid
Re: O2 Ook voor MIJ is hij besteld update

Nee, ongeveer 100 voor de zijruiten en op de hoedenplank komt een rolversie die kost me 60 (zie foto van de L&K).
 

Bijlagen

  • 48255-O3.JPG
    48255-O3.JPG
    19,1 KB · Weergaven: 14

Okki

Donateur
Re: O2 Ook voor MIJ is hij besteld update

OK, hou me op de hoogte als die achterste rol SunnyBoy wat is. Kan ik het wellicht ook nog laten doen...(maar eerst onze auto's binnen hé!)

----------------------
Ik doe het dus vandaag niet, en ook morgen niet, en overmorgen niet.......enz.
 

Ad_O2

Lid
Re: O2 Ook voor MIJ is hij besteld update

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ad5000</font><hr />

Ook direct het zonnescherm voor de achterruit (roltype) besteld. Kosten in totaal zo'n 160 euro en dat is toch behoorlijk veel goedkoper dan die 500 voor het achteraf aabrengen van folie.

[/ QUOTE ]

grin.gif
 

Jpoers

Lid
Zeer mooie wagen kan niet anders zeggen!
worshippy.gif
xyxthumbs.gif

Die roltype is zeer mooi, hadden deze vroeger al in onze mondeo was heerlijk achterin brande de zon niet zo in je nek, in de tijd van geen airco zeker een aanrader.

Kinderen tegen de achterstoel, tsja blijft altijd lastig. je zou ze het liefst vastplakken,
1761.gif
maar dat doe je gewoon niet. Inderdaad schoentjes uit is een oplossingen, alleen als het regent sta je daar lang mee te klooien, en ze moeten ook nog een keertje aan!
ahum.gif


Een soort stoelhoes zou het handigste zijn. (kleedje van de hoofdsteun, tot onderen, blijft het netst lijkt me, en redelijk voordelig.
1761.gif

Als de vrouw niet akkoord gaat met het leer, kan ze mooi zelf zoiets naaien
grin.gif
 

Ad_O2

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

Als de vrouw niet akkoord gaat met het leer, kan ze mooi zelf zoiets naaien
grin.gif


[/ QUOTE ]

Je geeft me wel een idee
tongue.gif
 

ad5000

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />


Kinderen tegen de achterstoel, tsja blijft altijd lastig. je zou ze het liefst vastplakken,
1761.gif
maar dat doe je gewoon niet. Inderdaad schoentjes uit is een oplossingen, alleen als het regent sta je daar lang mee te klooien, en ze moeten ook nog een keertje aan!
ahum.gif




[/ QUOTE ]

Gelukkig is de achterkant van de duo ivory niet van stof maar van (kunst)leer.

Dit zal ervoor moeten zorgen dat het spul een beetje toonbaar blijft
grin.gif


Mocht het in de praktijk tegen vallen dat vind ik vast wel iets. Naaien...tjsa...wordt niets vrees ik
471.gif
 

ad5000

Actief lid
Hij is Binnen...

Lang verwacht, toch gekomen..... nu nog klaar maken en afleveren
 

Bijlagen

  • achter.JPG
    achter.JPG
    52,3 KB · Weergaven: 38
  • voor.JPG
    voor.JPG
    44,1 KB · Weergaven: 35
  • binnen.JPG
    binnen.JPG
    38,1 KB · Weergaven: 43

ad5000

Actief lid
Ad, gefeliciteerd!
471.gif

Mooie kleur hoor!

Dank je.... pas volgende week vrijdag 27 april hebben ze hem klaar voor me.... Had zelf gehoopt op eerder, maarja dat zingen we ook nog wel uit.

ps ook jij heb een goede smaak v.w.b. kleur
471.gif
 

Bijlagen

  • Duo Ivory.JPG
    Duo Ivory.JPG
    27,8 KB · Weergaven: 30

herbiek

Senior Member
Die rolschermen voor de achterzij ruiten zullen toch zeker meteen meebesteld moeten worden? Of kan de dealer dat er achteraf nog inzetten?
En dat rolscherm voor het achterraam? Geld daar hetzelfde voor? Ik heb een combi besteld.. bestaat daar ook zoiets voor? Budget voor meebestellen van donker getint glas was er helaas niet meer :(
 

ad5000

Actief lid
Die rolschermen voor de achterzij ruiten zullen toch zeker meteen meebesteld moeten worden? Of kan de dealer dat er achteraf nog inzetten?
En dat rolscherm voor het achterraam? Geld daar hetzelfde voor? Ik heb een combi besteld.. bestaat daar ook zoiets voor? Budget voor meebestellen van donker getint glas was er helaas niet meer :(

Even een correctie... voor de zijruiten zijn het 'vaste' schermen die je in kleine houders klikt (zien er erg mooi uit en je kunt zelfs je ramen blijven gebruiken). Voor de achterruit bestaat deze niet voor de HB, maar wel voor de Combi! Ik heb dus een rolscherm op de hoedenplank ala L&K versie.

Overigens begrijp ik niet dat je dan niet gewoon die 200 euro die het donkere glas extra kost voor eigen rekening neemt (kan bij de meeste lease maarschappijen gewoon).

Als de auto nog niet is geproduceerd kan de dealer hem nog wijzigen (tot 2 weken ervoor als ik het goed heb). Alleen de motor en versnellingsbak kunnen nooit in de bestelling worden gewijzigd.
 

herbiek

Senior Member
Helaas hebben ze dat bij ons allemaal flink dichtgetimmerd. Ik moet via een applicatie van ING carlease bestellen (fleet agent) en die controleert alle ingevoerd opties (aan de hand van de bedragen) of er overschrijding plaats vind (toetsing aan de hand van ingevoerde parameters bepaald door mijn werkgever). Privacy glass is een fabrieks af optie en daar wordt ik al voor over de vingers getikt (had andere dingen die nog belangrijker voor me waren). Verder mag ik zelf 1000 euro besteden (van mijn eigen geld) die de leasemaatschappij wel accepteerd als accessoires achteraf en waar ik dan ook voor verzekerd ben. Is de accessorie zonder beschadeging los te nemen dan mag ik deze ook zelf houden/verkopen aan het eind van de leasetermijn.
 

Ad_O2

Lid
Dank je.... pas volgende week vrijdag 27 april hebben ze hem klaar voor me.... Had zelf gehoopt op eerder, maarja dat zingen we ook nog wel uit.

Leuk Ad, we blijken onze auto's op dezelfde dag te krijgen.
Het is voor mij echt een "hell", mijn octi staat nu al twee weken te wachten bij de dealer maar die stikt van het werk....
 

ad5000

Actief lid
Je geinig, ook die van mij blijkt werk genoeg te hebben... de auto kwam de dinsdag de 17e binnen en heb toen heel voorzichtig laten doorschemeren graag vandaag 21 april te willen rijden (het leek niet zo vol op het terrein).
De werkplaats bleek overvol gepland en kon niet eerder dan in de loop van de volgende week.

De navi en de telefoon moet worden ingebouwd en wil toch graag dat ze het netjes doen.... dan maar wat langer wachten, toch?
 

ad5000

Actief lid
Mezus zeg wat duurt dat wachten lang....

Gisteren werd ik nog gebeld door de chef werkplaats dat mijn fijne zwanehals microfoon niet kan worden geplaatst vanwege de gordijnairbags...
Balen, nu krijg ik weer de normale Nokia zooi aan mijn binnenverlichting.

Vanochtend ff snel afgegeven en mijn nieuwe trots nog even snel bekeken, helemaal uit elkaar getrokken (dash) voor het inbouwen van de telefoon en de navi. Ben alleen nog niet gelukkig met de plaatsing van de bedieningsknop van de CK-7W.

Ook gelijk verzocht of de automatische vergrendeling van de deuren bij het wegrijden (boven de 15 km/h) kan worden ingeschakeld. Wordt als natuurlijk nog even gedaan voor vrijdag :473:
 
Ik leef met je mee :D
Ook ik moet wachten, tot woensdag 2 mei dus ik ken het gevoel...
Ik was maandag nog wezen kijken met de kleine meid. Toevallig waren ze toen bezig met het installeren van het navigatiesysteem.. dat zag er erg mooi uit. Wakkerde het ongeduld alleen maar meer aan.

Moet je het aanzetten van de automatische vergrendeling trouwens door de dealer laten doen of kun je het zelf ook instellen?
 

ad5000

Actief lid
Moet je het aanzetten van de automatische vergrendeling trouwens door de dealer laten doen of kun je het zelf ook instellen?

Volgens het boekje moet de dealer dit doen en kan je dit niet zelf regelen.
Toch gek, je kunt nagenoeg alles via de Maxidot regelen, maar dit niet.
In een van mijn vorige leasebakken (een Laguna 2002) kon je dit zelf instellen door de centrale knop van de CV 5 seconden vast te houden. Na de "piep" stond het aan (of uit).

Ik vond het altijd wel prettig, dus heb ik het nu dus aan laten zetten.

Ook jij succes met wachten!
 
Volgens het boekje moet de dealer dit doen en kan je dit niet zelf regelen.
Toch gek, je kunt nagenoeg alles via de Maxidot regelen, maar dit niet.
In een van mijn vorige leasebakken (een Laguna 2002) kon je dit zelf instellen door de centrale knop van de CV 5 seconden vast te houden. Na de "piep" stond het aan (of uit).

Ik vond het altijd wel prettig, dus heb ik het nu dus aan laten zetten.

Ook jij succes met wachten!

Klink inderdaad bekend. Ik had volgens mij een clio waar dat ook kon. Of het was een polo maar dat weet ik niet meer. Denk de clio..

Thnx. Ik wacht nog braaf :smiley29:
 
Bovenaan Onderaan