[O2] Nieuwe trotse skoda bezitter!

SkodaMan

Actief lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Nou vooruit.....
 

Bijlagen

  • 45879-45836-45822-PaintJob.jpg
    45879-45836-45822-PaintJob.jpg
    18,1 KB · Weergaven: 8

Frankie

Actief lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MaartenL</font><hr />

Vandaag ook een Octavia Combi besteld! Verwachte levertijd is 2e / 3e week april (Duurt wat langer omdat het via de leasemaatschappij gaat en omdat er een LPG tank in wordt gebouwd) Ik heb met de 1.9 tdi en de 1.6MPI gereden, maar lever graag wat trekkracht in voor meer stilte (zeker op lage snelheid) en een lagere prijs. Je kunt prima meekomen met de 1.6 en hij rijdt heerlijk rustig.
Hij is besteld bij Swarttouw in Barendrecht, uitstekende behandeling en advies. Korting was niet mogelijk icm met de leasemaatschappij en werkgever, die hebben alle marge er al afgesnoept... Heb in ieder geval heel veel zin om mijn huidige Astra (beetje saai he) in te wisselen voor de Octavia!

[/ QUOTE ]

Maarten, ik zie dat jij ook Pegasus ipv de Vega's neemt op de BE. Wat kostte dit jou aan meerprijs ? Bij mij staat daarvoor €950 op de rekening. Hebben ze daarbij dan al rekenign gehouden met de Vega's die over zijn ? Just curious..!!
 

Ad_O2

Lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Heu..., pegasus zonder sport onderstel
confused.gif

Gaat ie dan niet zoeken / trekken????

Trouwens, veel rijplezier!!!
 

Okki

Donateur
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Maarten, ik zie dat jij ook Pegasus ipv de Vega's neemt op de BE. Hebben ze daarbij dan al rekenign gehouden met de Vega's die over zijn ? Just curious..!!

[/ QUOTE ]

Mmmm, kan ik wellicht nog een paar Vega's overnemen voor een zacht prijsje, meneer Swarttouw?
945.gif
 

Frankie

Actief lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Ad_O2</font><hr />

Heu..., pegasus zonder sport onderstel
confused.gif

Gaat ie dan niet zoeken / trekken????

Trouwens, veel rijplezier!!!

[/ QUOTE ]

Zoeken naar wat ? Er rijden toch zat auto's rond met 17" zonder "sportonderstel" !?!

Ik vraag me trouwens af wat men onder het "sportonderstel" verstaat !? alleen verlaagd, of meer ?
 

MaartenL

Nieuw lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

De velgen kosten mij €695, inderdaad zonder sportonderstel. Moet prima kunnen, modeljaar 2007 kan af fabriek al met Pegasus zonder sportonderstel worden geleverd (niet voor BE). Het is gelukkig geen Frans onderstel...
icon_smile_dead.gif


Af fabriek zitten er dus Vega's onder, maar deze worden op de een of andere manier ingeruild. Ik zal eens vragen wat ze er mee doen.
 

Frankie

Actief lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Maarten, ik zie dat jij ook Pegasus ipv de Vega's neemt op de BE. Hebben ze daarbij dan al rekenign gehouden met de Vega's die over zijn ? Just curious..!!

[/ QUOTE ]

Mmmm, kan ik wellicht nog een paar Vega's overnemen voor een zacht prijsje, meneer Swarttouw?
945.gif


[/ QUOTE ]

Denk niet dat ik die velgen kan verhandelen.... Tis nog geen bestelling btw.. mss morgen
smile.gif
 

Ad_O2

Lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Ad_O2</font><hr />

Heu..., pegasus zonder sport onderstel
confused.gif

Gaat ie dan niet zoeken / trekken????

Trouwens, veel rijplezier!!!

[/ QUOTE ]

Zoeken naar wat ? Er rijden toch zat auto's rond met 17" zonder "sportonderstel" !?!

Ik vraag me trouwens af wat men onder het "sportonderstel" verstaat !? alleen verlaagd, of meer ?

[/ QUOTE ]

Ik zei dit, omdat mijn dealer dit afraade...
confused.gif

Zonder sport onderstel zo de O2 teveel gaan spoor zoeken met 17".
Daarom heb ik Apollon-wielen geregeld.
Dus ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren.
 

Jager

Actief lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Ad_O2</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Ad_O2</font><hr />

Heu..., pegasus zonder sport onderstel
confused.gif

Gaat ie dan niet zoeken / trekken????

Trouwens, veel rijplezier!!!

[/ QUOTE ]

Zoeken naar wat ? Er rijden toch zat auto's rond met 17" zonder "sportonderstel" !?!

Ik vraag me trouwens af wat men onder het "sportonderstel" verstaat !? alleen verlaagd, of meer ?

[/ QUOTE ]

Ik zei dit, omdat mijn dealer dit afraade...
confused.gif

Zonder sport onderstel zo de O2 teveel gaan spoor zoeken met 17".
Daarom heb ik Apollon-wielen geregeld.
Dus ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren.

[/ QUOTE ]
Heb zelf ook eraan zitten te denken om die apollon wielen te regelen, heb jij er nog wat voor moet bijbetalen of was het een 'extratje' ?
smile.gif
 

Ad_O2

Lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Ik heb bij de dealer zitten zeuren om korting omdat de lease toch 3% korting kon regelen op een bisn. uitvoering.
Dus heb ik wat korting gekregen en dat "om" kunnen zetten in Apollon-wielen
grin.gif

Wel goodwill van de dealer hoor!
FYI ik bestel hem wel vanaf dealer.
 
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Wel heel goed gedaan, als je de foto's apart bekijkt zie je het niet eens, alleen als ze onder elkaar stonden.
Gelukkig stond de orginele er boven anders moest ik gewoon weten waar je het logo had laten verwijderen.
LOL
 
Bovenaan Onderaan