[O2] Nieuwe trotse skoda bezitter!

speters

Nieuw lid
Eindelijk heb ik bericht gehad van mij dealer. Volgend weekend mag ik hem eindelijk ophalen:

Skoda Octavia Hatchback Business Edition 1.9 TDi 77kW PD
ESP
Ruitenwisser achter
Metallic lak - Black Magic
Radio/Cd Stream MP3
Carkit incl Bluetooth
Dorpelbeschermers
Uitlaat sierstuk

Ik ben echt aan het aftellen. (moet nog ongeveer 1150 km in mijn renault door zien te komen)
 

Tallguy

Forumguru
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Welkom op het forum!

Goeie keuze: ESP. Dat was toch niet standaard op de B-Edition ofwel?
Uitlaatsierstuk: enkele of dubbele pijp?
 
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Gefelici..
Ik weet precies hoe jij je voelt.. ik heb 5 maanden op mijn Fabia L&K gewacht. (lease maatschappij enzo..
frown.gif
)

Iig het is altijd het wachten waard..
 

japiejo5

Actief lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

----citaat: 'N skoda,..het is net een negerin,.......


Moehaha
uitlachen.gif
dat onderschrift; kan eigenlijk niet maar toch
uitlachen.gif
 

Vacaro

Senior Member
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Proficiat met je nieuwe aanwinst en welkom op het forum.
De Octavia gaat de Golf en Astra nog van de troon stoten als bestverkochte auto aan dit tempo.
Laat ons maar snel meegenieten van jouw Octa via foto.
 
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Eeuuhmmm...
PD staat voor Puempe Duese. Ik weet niet goed je duits is maar dit houdt het globaal in:

"Pumpe-Düse
Eine der modernsten Formen des Diesel-Direkteinspritzers, besonders von VW bevorzugt. Dabei wird jeder Zylinder von seiner eigenen Hochdruckpumpe versorgt, die sich direkt an der Einspritzdüse befindet. Das System arbeitet mit einem Druck von rund 2000 Bar. Mit dieser Technik kann Einspritzmenge und Einspritzzeitpunkt sehr präzise gesteuert werden. Das bringt höhere Leistung, niedrigeren Verbrauch und sauberere Abgase. Nachteil: harter Lauf. ".

====
Pumpe duse is naar mijn weten pompverstuiver, het kenmerk van de vag tdi's.
====
 

speters

Nieuw lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

ESP, was inderdaad een dure optie.
Makkelijk te besparen, maarja, 't is zo moeilijk als je in de kreukels ligt!
1439.gif


Ik ben altijd bezig met preventieve dingen...

En de sierpijp, is een dubbele. Ik vond de gewone achterkant niet af.

Ps. ik haal natuurlijk ook het logo en de motorweergave van de achterbak af. hoe strakker hoe beter!

ps. ik kwijl
worshippy.gif
nu al bij het idee dat ik lekker xenon!heb!
 

speters

Nieuw lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

----citaat: 'N skoda,..het is net een negerin,.......


Moehaha
uitlachen.gif
dat onderschrift; kan eigenlijk niet maar toch
uitlachen.gif


[/ QUOTE ]

Is een citaat van een collega van mij!
 

japiejo5

Actief lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Op de kleur na is jou configuratie zo goed als gelijk aan die van mij,...mag m trouwens ook volgende week gaan ophalen,...8 feb. als het goed is.
 

speters

Nieuw lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Inderdaad. Ik heb ook dorpelbeschermers (wel zwart) jij aluminium.

ps. lease jij hem ook!
 

Barney75

Nieuw lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

he speters,

Leuk dat je een nieuwe wagen hebt. Beetje vreemd motto, vindt jezelf niet? Of is je vrouw een negerin. Dacht dat dit een forum een forum was waar er belang aan respect gehecht werd. Ik realiseer me dat dit mijn eerste keer op dit forum is en dat ik dan misschien wat vreemd binnenkom.

Mvgr. Barney
 

Frankie

Actief lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Barney75</font><hr />

he speters,

Leuk dat je een nieuwe wagen hebt. Beetje vreemd motto, vindt jezelf niet? Of is je vrouw een negerin. Dacht dat dit een forum een forum was waar er belang aan respect gehecht werd. Ik realiseer me dat dit mijn eerste keer op dit forum is en dat ik dan misschien wat vreemd binnenkom.

Mvgr. Barney

[/ QUOTE ]

Ben het helemaal met je eens Barney. Het onderschrift mag dan wel lollig bedoeld zijn, maar ik vind t vrij ongepast hierzo.
 
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Die O2 !!! Je ziet ze steeds meer en ze zijn allemaal even mooi ! Helaas moet ik nog tot 8 maart wachten
 
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
N' Skoda. 't is net een negerin. Als je er naast staat schaam je je een beetje, maar het is verdomd lekker om er in te rijden!

[/ QUOTE ]

No offence maar dergelijke uitspraak zou je in België alvast een mooie klacht van het centrum voor gelijke kansen en racismebestrijding kunnen opleveren....

Hoe dan ook, gefeliciteerd met je Octavia
smile.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Ik schaam me me helemaal niet voor mijn Skoda, ik ben er juist trots op. Ik moet er niet aan denken om in een bv Opel of zo te moeten rijden. Juist toch iets aparter dan de doorsnee nederlander.
 

MaartenL

Nieuw lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

Vandaag ook een Octavia Combi besteld! Verwachte levertijd is 2e / 3e week april (Duurt wat langer omdat het via de leasemaatschappij gaat en omdat er een LPG tank in wordt gebouwd) Ik heb met de 1.9 tdi en de 1.6MPI gereden, maar lever graag wat trekkracht in voor meer stilte (zeker op lage snelheid) en een lagere prijs. Je kunt prima meekomen met de 1.6 en hij rijdt heerlijk rustig.
Hij is besteld bij Swarttouw in Barendrecht, uitstekende behandeling en advies. Korting was niet mogelijk icm met de leasemaatschappij en werkgever, die hebben alle marge er al afgesnoept... Heb in ieder geval heel veel zin om mijn huidige Astra (beetje saai he) in te wisselen voor de Octavia!
 

Wouter84

Nieuw lid
Re: Nieuwe trotse skoda bezitter!

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
En de sierpijp, is een dubbele. Ik vond de gewone achterkant niet af.

Ps. ik haal natuurlijk ook het logo en de motorweergave van de achterbak af. hoe strakker hoe beter!


[/ QUOTE ]

Dat dacht ik dus ook
aangenaam.gif
 

Bijlagen

  • 45712-Untitled-1 copy.jpg
    45712-Untitled-1 copy.jpg
    53,1 KB · Weergaven: 13
Bovenaan Onderaan