O1 Demarrage met LPG?

Tallguy

Forumguru
Heren Mods: mag deze tekst niet in mijn sig-file? Indien nee, dan haal ik 'm weg.

Verder over mijn nulzesnummer: niet zo paniekerig, hoor. Is mijn zakelijk nummer. Ik heb eig. nooit last van 'overbodige bellers'. Op marktplaats staat hij er ook gewoon bij.

van mij wel...maar wel aanpassen als je je spul verkocht hebt :aangenaam:
 
Betrouwbaar.

Ik kan je het in ieder geval aanraden om een Skoda Octavia Combi te kopen. Ikzelf rijd nu twee jaar een Skoda Octavia Combi 1.6i met G3. Inmiddels staat de teller,schrik niet,op 357000 km met de originele cilinderkop erop. Goedkoper kun je volgens mij niet rijden. Erg weinig kosten aan gehad(Dynamo,voorremschijven,koppeling en drukgroep,1 keer een grote beurt laten geven en distributiesnaar en waterpomp laten vervangen. Zeer betrouwbaar dus. Ik zou zo weer dezelfde kopen.
 

jaspernl

Actief lid
Zolder heb ik niet, garage staat vol, schuur heb ik onlangs afgebroken. Verder vind ik het zonde om voor die vijf weken per jaar zo'n kist in m'n garage te zetten. Ik blijf dus bij mijn keus voor de O1. Op naar Holdinga!
Mmisschien een optie is de Thule Ranger 90 dakkoffer.
Die is oprolbaar, en neemt daardoor nauwlijks plaats in tijdens de 50 weken dat je m niet gebruikt.
(Ik overweeg deze koffer aan te schaffen bij m'n Fab-II...)
 
Sterk merk

respect!
hoe oud is je auto?

Hij is van November 2001. Hij loopt echt nog heel stil en mooi. Zonder rammeltje of zo. Alleen heb ik dat probleem met die temperatuur die af en toe oploopt. Maar nooit zo extreem. Ik leer er maar mee leven. :-)
 
Mmisschien een optie is de Thule Ranger 90 dakkoffer.
Die is oprolbaar, en neemt daardoor nauwlijks plaats in tijdens de 50 weken dat je m niet gebruikt.
(Ik overweeg deze koffer aan te schaffen bij m'n Fab-II...)

Gezien het inruilbod op mijn diesel is dit de meest waarschijnlijke optie. Superbedankt voor de tip!
 
Bovenaan Onderaan