Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

micky

Forumguru
@Antera, ik zie op jouw lijst staan dat je in kunt stellen dat de auto met KESSY vanzelf op slot gaat bij het weglopen, dit werkt dus gewoon (ik meende onlangs ergens te lezen dat dit nog niet werkte)?
ten 2de zie ik staan dat je de trillingen in het stuur bij Lane Assist in kunt stellen, ergens anders op het forum heb ik een vraag gesteld over de werking van mijn Lane Assist, mijn stuur trilt namelijk nooit.
 

ertromp

Forumguru
Om @Antera wellicht bij te staan:

Die Kessy optie: dan had je toch echt de Golf 7 moeten bestellen (helaas). Blijkbaar ondersteunt daar de module wel die optie. Maar bij die Golf zijn er wel gevallen te melden waarbij de spiegels niet toe klappen en de tankklep vergrendeling ook niet mee sluit

Die trillingen op je stuur ten gevolge van Lane Assist zijn inderdaad in te stellen

Als het anders mocht zijn zal @Antera zeker reageren :D
 

Antera

Donateur
We hebben gisteren wel even gekeken maar helaas erg donker ( nog geen garage) Maar van de week gaan we de test doen en zal moeten blijken of het zo werkt of dat er nog iets aangepast moet worden. De instellingen staan zover ik heb kunnen zien standaard wel goed
 

lugolux78

Forumguru
@ertromp wij moeten ook nog eens testen met de nieuwste versie van VAGCOM. VIM moet gewoon lukken toch? Zal volgende week mijn agenda eens bekijken en dan spreken we af. Stuur je dan een berichtje
 

Antera

Donateur
Ondertussen ook ontdekt hoe we de voeten verlichting voor en achter kunnen activeren. Dus de lijst is weer wat aangepast.

Ere is een mogelijkheid om bandenspanningscontrole te activeren naderhand maar de coderingen zijn nog niet helemaal duidelijk en ben ik nog aan het uitwerken. Hoop hier binnenkort meer over te kunnen zeggen zodra ik weer een keer een O3 mag ontvangen

maar dan de vraag er zit ook een knop in de Octavia waarmee je de spanning opnieuw kan inleren? en zo ja welke positie heeft deze?
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
@Frank Ik heb geen idee maar komt bij golf 7 / audi a3 wel voor dat ze zonder geleverd zijn dus ik ben wel benieuwd idd naar een antwoord op jouw vraag.
 

blokart

Senior Member
Hier in B hebben alle O³ modellen bandenspanningscontrole gezien alle voorzieningen standaard van het ABS
worden gebruikt dus alleen wat extra software nodig. Was zelf al aanwezig in 2010 op een low budget G6
 

MikeyMan

Actief lid
Is dat intussen ook niet verplicht?

Kleine update omtrent de aanpassingen; de rechter spiegel werkt an sich goed. Hij gaat naar beneden bij achteruit. Het lijkt er wel op dat ie minder omhoog gaat dan dat ie omlaag gaat. Dit heeft tot gevolg dat na een paar keer achteruit rijden, de spiegel een stuk lager staat.

Verder helemaal tevreden :)
 

micky

Forumguru
@MikeyMan dat is al zolang ik met VAGCOM auto's aanpas (2009) heb er zoveel aangepast en altijd komt de spiegel niet ver genoeg omhoog, bij mijn huidige O3 waar het standaard is komt hij wel genoeg omhoog...
 

ertromp

Forumguru
Die spiegelkanteling is inderdaad bij de auto's met elektrische stoelverstelling een stuk beter dan de achteraf gecodeerde auto's
 

MikeyMan

Actief lid
Nou, goed...

Zal misschien afhangen van welke stand je hem normaal op hebt, maar je blijft de rechter spiegel hoger zetten.
 
Bovenaan Onderaan