Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Antera

Donateur
Auto word aan het einde van de lease optisch bekeken en verder niet. Zelf een setje verlagingsveren valt niet op en word dus ook niks van gezegd. Tis een snelle blik over de auto heen gaat vaak toch anar een opkoper of anders
 

Antera

Donateur
Ik kan elke lamp als remlicht laten functioneren ook als knipperlicht/dagrijverlichting /ch/lh/parkeerlicht en nog veel meer. Niks nieuws :D. daarnaast wat daar nu gepost werd klopt niet met de felheid en die zal ook aangepast moeten worden zodat deze gelijk is aan de rest van de remlichten. Ook dit is geen enkel probleem voor diegene die dat zouden willen.
 

ertromp

Forumguru
En daarnaast waarom zou je de karakteristieke C stijl van het achterlicht om zeep helpen door er aan de onderzijde de mistlamp als remlicht aan toe te voegen. Geheel eens met @Antera dat die felheid niet past in het beeld van de felheid van het remlicht
 

blokart

Senior Member
Ik kwam deze tegen voor de G7 misschien ook op O³

Wo wir bereits dabei sind, man kann sich das aktuelle Fahrprofil bei Wechsel auch in der MFA anzeigen lassen.



- STG 19 Diagnoseinterface

- Codierung

- Byte 8 Bit 4 aktivieren
 

blokart

Senior Member
@ Joske, Je Duits effe oppoetsen blijkt :deuk: Je kan hiermee het rijdersprofiel in de Maxidot zien ipv op het
Infotainment.
Idd je bent niet de enige die m'n nick niet had begrepen vanwege de verkeerdelijke accent legging,
Ik kan wel tegen een grapje :maakmegek:
 

Antera

Donateur
Ja dat kan maar kan je dan niet zelf instellen. Moet nog steeds eens test auto hebben want evrmoedelijk is de Drive mode knop en de bekabeling heel simpel toe te voegen waardoor het wel werkt
 

ertromp

Forumguru
Exact: nodig is een exemplaar zonder die mode knop.
De schema's zijn zover uitgeplozen en we weten waar op de centrale module aangesloten moet worden.
Nu nog een auto!
Dus meld je aan bij @Antera
 

Antera

Donateur
@Mikeym jouw auto zou ik dan graag willen zien. Want ik moet het idd testen op een auto zonder mode knop :-)

neem anders even contact op via whatsapp

+31615228709
 
Bovenaan Onderaan