Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Spector

Forumguru
Is er nog een instelling die zodra je de deur sluit met KESSY de ramen en het dak automatisch sluit?? Er zijn namelijk mensen die nog wel eens hun dak een nachtje open laten staan :banghead:
 

Antera

Donateur
Is er nog een instelling die zodra je de deur sluit met KESSY de ramen en het dak automatisch sluit?? Er zijn namelijk mensen die nog wel eens hun dak een nachtje open laten staan :banghead:
Helaas is dit niet mogelijk om te coderen wel kan je er iets tussen laten bouwen waarbij dit geactiveerd word maar meestal is dit een after marker alarm of iets in deze geest
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Spector

Forumguru
Helaas is dit niet mogelijk om te coderen wel kan je er iets tussen laten bouwen waarbij dit geactiveerd word maar meestal is dit een after marker alarm of iets in deze geest

Dat is dan jammer, toch maar beter opletten. Weet jij of die rainclosing wel standaard geactiveerd is bij een O3 FL uiteraard met regensensor? Anders moet ik dit nog ff testen...
 

Antera

Donateur
Dat is dan jammer, toch maar beter opletten. Weet jij of die rainclosing wel standaard geactiveerd is bij een O3 FL uiteraard met regensensor? Anders moet ik dit nog ff testen...
Is op een FL niet werkend te krijgen tot op heden helaas. Als je een oud type regensensor plaatst wel.
 

Octavia0112

Forumguru
Vertel dan..... oh oh oh :tongue:

Heb het wel gedaan met obdeleven en niet vcds.(maar maakt denk voor de instelling aanzieg niet uit)
Activation of dials illumination with unlocking the car
Adaptation
Submenu - Illumination_algorithm
Pointer_illumination_algorithim -> terminal_58xt_bus (default terminal_58xd_log_parking_light)
 

prosier

Forumguru
Heb het wel gedaan met obdeleven en niet vcds.(maar maakt denk voor de instelling aanzieg niet uit)
Activation of dials illumination with unlocking the car
Adaptation
Submenu - Illumination_algorithm
Pointer_illumination_algorithim -> terminal_58xt_bus (default terminal_58xd_log_parking_light)

Hm, dit kan ik me niet in vcds voorstellen helaas. Toch bedankt!
 

Mill88

Forumguru
Heb het wel gedaan met obdeleven en niet vcds.(maar maakt denk voor de instelling aanzieg niet uit)
Activation of dials illumination with unlocking the car
Adaptation
Submenu - Illumination_algorithm
Pointer_illumination_algorithim -> terminal_58xt_bus (default terminal_58xd_log_parking_light)


Werkt super! Thanks :)
 

Mill88

Forumguru
Net zoals hierboven genoemd ;)

- Adaptation
- Illumination_algorithm (kan overgeslagen worden met VCDS)
-Pointer_illumination_algorithim -> terminal_58xt_bus (default staat op terminal_58xd_log_parking_light)
 
Bovenaan Onderaan