Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Jappa

Lid
Hier is het daarentegen wél gelukt! Wat een leuke feature :thumbsup:.
Zou standaard bij elke Skoda aan moeten staan.

Nu toch een 'alarm', zonder dat ik eigenlijk een alarm had :D.


Vraagje over deze mogelijkheid. Ik laat mijn auto zichzelf vergrendelen als x km/h rij. Gaat problemen geven met het alarm, wanneer de motor uitzet en wil uitstappen? Met andere woorden gaat dan niet telkens het alarm af.
 

Rainesh

Forumguru
Vraagje over deze mogelijkheid. Ik laat mijn auto zichzelf vergrendelen als x km/h rij. Gaat problemen geven met het alarm, wanneer de motor uitzet en wil uitstappen? Met andere woorden gaat dan niet telkens het alarm af.

Nee, want het alarm gaat pas op actief als de auto uit staat en op slot is.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Automatische vergrendeling boven X km/h en het vergrendelen middels AB is natuurlijk een groot verschil.

Je zult dus inderdaad géén last hebben van je alarm op het verhaal wat je stelt.

Werkt perfect!
 
Ik heb een beetje aan het rondzoeken geweest maar mijn vraag lijkt niet iets dat mensen willen, of ik vind het niet. Mijn stuur heeft een knopje gelabeld “view” wat betrekking heeft op het virtual cockpit dashboard scherm gebeuren, iets wat ik niet heb of wil. Ik vroeg me af of de functies van de knoppen (op het multifunctie stuur) gewijzigd of toegekend kunnen worden? Ik vind start stop bijvoorbeeld best nuttig in sommige gevallen en de functie aan of uitzetten met een stuur knop lijkt veel handiger.
 

Rainesh

Forumguru
Ik heb een beetje aan het rondzoeken geweest maar mijn vraag lijkt niet iets dat mensen willen, of ik vind het niet. Mijn stuur heeft een knopje gelabeld “view” wat betrekking heeft op het virtual cockpit dashboard scherm gebeuren, iets wat ik niet heb of wil. Ik vroeg me af of de functies van de knoppen (op het multifunctie stuur) gewijzigd of toegekend kunnen worden? Ik vind start stop bijvoorbeeld best nuttig in sommige gevallen en de functie aan of uitzetten met een stuur knop lijkt veel handiger.
Helaas niet mogelijk

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

MacRembrandt

Forumguru
Er schijnt een optie te zijn om de gas response aan te passen zonder daarvoor de bekende maar “onbetrouwbare” Audi-optie te gebruiken.
Is er iemand hier die weet hoe deze werkt op de O3?
 

MacRembrandt

Forumguru
Yep I now.

Maar onbetrouwbaar? Verklaar je nader

Ik had begrepen dat de Audi-setting problemen kan veroorzaken in andere zaken. En daardoor de “losse” gasresponse setting beter is.
Ik kan de coding zelf doen, maar heb nog nergens de longcoding hiervoor gevonden.
Iemand een linkje?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Antera

Donateur
Ik had begrepen dat de Audi-setting problemen kan veroorzaken in andere zaken. En daardoor de “losse” gasresponse setting beter is.
Ik kan de coding zelf doen, maar heb nog nergens de longcoding hiervoor gevonden.
Iemand een linkje?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Sommige auto's hebben idd problemen maar dit is snel te traceren in de motor. Sommige verliezen hun cruise control en andere geeft het storingen in de motor. Daaraan te herkennen. Dan de andere manier gebruiken.
 

Antera

Donateur
Regensluiten werkt alleen op de 03 met de juiste regensensor en die is alleen geleverd op de allereerste lichting.
 

Sjoerdb

Forumguru
Weet iemand iets over het volgende: als je de mistlampen laat mee schakelen met groot licht seinen, kun je dit dan later nog in amundsen radio uitschakelen als zijnde een optie regel?
 
Bovenaan Onderaan