Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Rainesh

Forumguru
Iemand ervaring met octavia uit 2014 met een radar voor ACC en een camera voor verkeersbordherkenning?

Verkoper zegt dat lane assist niet beschikbaar is maar wel pedestrian protection. Ook Fatigue Detection is niet aanwezig maar wel parking assistant en city emergency brake.

Iemand lane assis, en nog meer wellicht, kunnen activeren?
Kan prima zolang je camera in je voorruit hebt :)
 

Antera

Donateur
Iemand ervaring met octavia uit 2014 met een radar voor ACC en een camera voor verkeersbordherkenning?

Verkoper zegt dat lane assist niet beschikbaar is maar wel pedestrian protection. Ook Fatigue Detection is niet aanwezig maar wel parking assistant en city emergency brake.

Iemand lane assis, en nog meer wellicht, kunnen activeren?


Zoals ik je had aangegeven in de app ( volgens mij hadden wij elkaar al gesproken) moet dit kunnen als je de juiste hardware hebt :-). Camera is in ieder geval aanwezig dus normaal gezien moet dit kunnen. Wat er nog meer kan kan ik je toesturen indien gewenst. :-)
 
Nadat de laatste keer @Rainesh mijn Lane Assist heeft aangepast zodat deze ook onder de 65km/h aan blijft. Vandaag nog de easy entrance functie aangezet voor mijn elektrische stoelen. :yeehaa:

Altijd weer leuk, iets nieuws op/aan je auto!
 

prosier

Forumguru
Ah nice. Ik denk dat Antera dan ook de lane assist en allemaal die dingen aan kan zetten onder de 65 kmh.
Wat bedoel je met die easy entrance functie?
 
@prosier

Ja lijkt mij wel dat hij dat kan.

De Easy Entry functie zorgt ervoor dat de elektrische stoelen helemaal naar achteren gaan zodra je de auto uitzet en de deur opent. Vervolgens wanneer je de auto opent, gaat zitten en de auto start. De stoelen weer naar de laatst bekende positie gaan.
 
Volgens mij gaat ie ook niet maximaal naar achteren. Maar een aantal centimeter vanaf de laatste bekende setting. Zal t van de week mijn vriendin laten proberen met haar sleutel!
 

prosier

Forumguru
Als je een lograpport hebt. Post even het stukje van je module A5.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Address A5: Frt Sens. Drv. Assist (R242) Labels: 5Q0-980-653.clb
Part No SW: 5Q0 980 653 E HW: 5Q0 980 653
Component: MQB_MFK H05 0051
Serial number: 00000138682
Coding: 0101010001030303000400000100000100
Shop #: WSC 73430 790 00209
ASAM Dataset: EV_MFKBoschAU370 001001
ROD: EV_MFKBoschAU370.rod
VCID: 3A712AA8BDA158CE9A7-806F
 
Bovenaan Onderaan