Normale Pegasus velgen of de L&K variant in antraciet

Welke Pegasus variant op de Superb Combi Business Grey

  • Normaal

    Stemmen: 17 32,7%
  • Antraciet

    Stemmen: 35 67,3%

  • Totaal aantal stemmers
    52

RefleCs

Forumguru
In het doorlopende keuze traject in aanloop naar een hagelnieuwe auto is er nog 1 dilemma te slechten.

Ik heb enorm moeten zoeken voor een paar fototjes van de antraciet variant onder de Combi en deze heb ik op het duitse forum gevonden:
image.jpg
image1.jpg


En dit is de normale Pegasus onder een Business Grey Combi:
12657211_945166715575790_826247380374759274_o.jpg

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Ter info de auto komt op Eibach Pro te staan.
 

Bart81

Forumguru
Ga mijne laten leveren met pegasus antraciet... Maar ga ze wel onmiddelijk verkopen aangezien ik er andere op wil leggen. Zie mijn aanbieding op bazaar
 

Tinto

Forumguru
image.png Antraciet. Ziet er chiquer uit bij deze kleur. Ben ook bevooroordeeld omdat ik onderstaande velgen op mijn moon white S3 combi ga krijgen.
 

RefleCs

Forumguru
Die zijn inderdaad ook mooi maar helaas is 19 inch een te grote aanslag op het leasebudget en dus ook netto per maand.
 

RefleCs

Forumguru
Ga mijne laten leveren met pegasus antraciet... Maar ga ze wel onmiddelijk verkopen aangezien ik er andere op wil leggen. Zie mijn aanbieding op bazaar

Hij komt op 17 inch die al in zijn geruild. De enige vraag is dus nog waarvoor aangezien ik daar nog tijd genoeg voor had ;)
 

Tuulster

Forumguru
Absoluut de originele!!
Persoonlijk vind ik de antraciet variant niet zo mooi. Wat mij betreft is de "Duo Tone" een misser....:arghh:
Had ze dan helemaal antraciet gemaakt. Maar dat is mijn bescheiden mening :D
 

Tinto

Forumguru
Die zijn inderdaad ook mooi maar helaas is 19 inch een te grote aanslag op het leasebudget en dus ook netto per maand.
Dit zijn 18" trinity velgen. Die je als accesoire voor de S2 kan kopen. Zelf had ik geen leasebudget meer over dus heb ze zelf kunnen kopen voor de helft van de prijs.
 

RefleCs

Forumguru
Ok toch ook maar eens naar kijken dan. De Phoenix zijn 19" en zoals gezegd dat zit er niet in.
 

SuperBeeb

Forumguru
onder een business grey vind ik die antraciet Pegasus wel mooi staan. door de dual tone zien ze er nog 'scherper' uit (meer scheermes dan turbine).
 

MrEdge_

Forumguru
Moet zeggen dat ik de antraciet eronder erg mooi vind staan icm business grey. Maar wat vind je zelf eigenlijk? Het is uiteindelijk een smaakkwestie en jij kent je eigen smaak het beste :)
 

RefleCs

Forumguru
Ik vind de Antraciet erg mooi maar ze ogen wat kleiner. Het kan ook aan de foto liggen natuurlijk. Ik kan nauwelijks foto's vinden van die velgen onder een business grey Superb. Dat maakt de keuze erg lastig. Als je dan naar de configurators gaat dan komen de carrosserie kleuren ook totaal niet overeen met de werkelijkheid.....
 

Altos

Banned
Die van de eerste fotos vind ik niks, die 3dubbele 5spaaks wel en die l en k helemaal super!
 

Bart81

Forumguru
Hier is de antraciete velg goed zichtbaar
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    618 KB · Weergaven: 202
  • image.jpeg
    image.jpeg
    522,6 KB · Weergaven: 202
  • image.jpeg
    image.jpeg
    40,7 KB · Weergaven: 173

DavidV

Forumguru
Nog een paar foto's van antraciet onder Business Grey ;)

Zelf heb ik ook voor de Pegasus Antraciet onder de Business Grey Combi gekozen, maar smaken mogen verschillen hé, zou anders ook maar een saaie boel worden als iedereen dezelfde smaak zou hebben.


Eriks UK 1.jpg Eriks UK 2.jpg Eriks UK 3.jpg Eriks UK 4.jpg Eriks UK 5.jpg
 
Bovenaan Onderaan