Nog geen Skoda, maar misschien deze week

hemi24

Forumguru
Toch wel. Heb geen zin om over een jaar weer naar de spuiter te gaan.

Tja, maar hoe ga je dat dan doen met de delen die niet worden beschermd..?!?

Komen er ook nog fatsoenlijke velgen onder? Dit is meer het jaren 80-type wat je veelal onder een sjonnie-Golfje van de 2e generatie ziet... Niet echt mijn smaak, zoals je begrijpt!

Miez1

Forumguru
@Dr Low,

Erg mooie wagen zo, inclusief de wielen. Ik zie werkelijk nergens een vergelijk met 'Sjonnie-golfjes' van de tweede generatie.

Los daarvan, Hemi, wat zijn eigenlijk 'fatsoenlijke' velgen in jouw ogen?

Take good care !

hemi24

Forumguru
Inderdaad, ieder z'n eigen smaak, maar het geheel moet wel kloppen, en dat heb ik helaas niet bij de getoonde velgen.

Wat 'fatsoenlijk' is (en niet te klein)? Zomaar een paar voorbeelden:
Skoda-Superb-Estate-0.jpg

res_p1010024.jpg

Skoda-Octavia-Stationwagen-Benzine-Zwart-001--10694574-Medium.jpg

3532649075_e91375c83d.jpg

golf-2-gti-g60.jpg

Miez1

Forumguru
Volgens mij heeft Dr Low BBS Lemans eronder. Smaken verschillen maar deze velgen worden in België en Duitsland geroemd om meerdere redenen. Je hoeft ze niet mooi te vinden maar 'onfatsoenlijk' is wat anders volgens mij.

Grtz

Dr Low

Lid
Het zijn idd BBS LeMans, maar dan in de immitatie uitvoering. Dank je wel heren voor de complimenten.

darkprojectx

Forumguru
BBSjes staan hem prima hoor!
die RS4tjes ook wel... :grin:
En een steenslaghoes vangt behoorlijk wat steentjes op!
Op mn vento had ik hem er ook op zitten.
maar dat wist je vast al (van vwforum) :super:

De wagen ziet er superstoer uit. Maar kom je met de vakantie niet in de problemen i.v.m. Comfort en belading? Ik moet toegeven dat de steenslaghoes afbreuk doet aan de RS. Had je de auto niet meteen Race bleu kunnen laten spuiten, omdat de bumpers toch gespoten moesten worden. Ik heb op marktplaats of EBay (weet ik niet zeker meer) een volledig Rs interieur gezien en vloermatten. Wellicht een idee.

Dr Low

Lid
Is wel door mijn gedachten gegaan, maar ik moest ook naar het finaciele plaatje kijken. De hoes is inderdaad niet de mooiste accesoire die er is.
Zo'n interieur wil ik er nog wel in hebben, maar dan liefst in het zwart. En met de tijd natuurlijk ook een RS voorbumper.

Bovenaan Onderaan