Nog geen Skoda, maar misschien deze week

Dr Low

Lid
Die bumper gaat ook idd het volgende worden. Ik neem de gok gewoon. Ben al vaker goed weggekomen.

Ik zal eens gaan kijken wat een achterbumper kost.

Dr Low

Lid
Past de achterbumper van een 2009 model ook op een 2006 model? Lijkt mij dezelfde bumper als die van een RS.

piair1982

Forumguru
zou je even aan je dealer, je magazijnman moeten vragen. Ik denk het wel omdat de plaatwerkdelen aan de achterzijde niet veranderd zijn.

LenK

Forumguru
Als er een nieuwe bumper onder moet dan worden die 2 stukjes wit in het achterlicht wel erg duur.

Dr Low

Lid
Ik wil zowiezo andere bumpers op de auto hebben. Ook een RS voorbumper, dus dat is opzich niet zo erg.

Er gaat toch nog veel meer aan de auto veranderen.

Dr Low

Lid
Alweer ff geleden dat ik gepost heb. Maar heb vandaag mijn sonniboys gemonteerd. Is echt een makkie zeg en het ziet er heel mooi uit.

Wilde eerst alles in de folie laten zetten, maar dit is toch mooier.

Dr Low

Lid
Ik heb daar inderdaad al een lijstje klaar staan. Dus langzaam maar zeker zal ik er wel gaan bestellen.

Dr Low

Lid
Weer eens wat nieuws hier zetten over de O2. De vrouw heeft de auto niet meer nodig voor haar werk, dus kan ik er weer mee aan de slag. Afgelopen week een setje wielen gekocht, nieuwe bandjes erop en een schroefset gemonteerd. Volgende plannen zijn een RS achterbumper, RS stootlijsten en de lijsten in de voorbumper in de kleur. RS voorbumper zal ook nog wel eens komen. Alle spullen liggen al klaar en kunnen binnenkort naar de spuiter. Ook wordt dan meteen heel de kop opnieuw gespoten zodat ik van alle steenslag af ben. En dan uiteindelijk ook de binnenkant aanpakken.
Even wat plaatjes bij het praatje.

Voor (zoals ik hem kocht)
100_1086-1.gif

Na
100_2858.jpg

roeland

Senior Member
mmm lijkt op een passat zo ;) o wacht die had je ook hahahahah, netjes hoor ben benieuwd met de bumpers erop gaat vast goed staan

grt
roeland

Dr Low

Lid
Morgen de auto bij de spuiter ophalen en kijken of het wat geworden is. Staat alleen het sleepogkapje van de achterbumper is backorder. Wordt dus mooi rondrijden.

Dr Low

Lid
Auto is inmiddels terug van de spuiter. Heb er zelf het voorbereidend werk gedaan. Achterbumper moet er nog op, maar ik wacht nog op onderdelen.

Zo staat ie er momenteel bij.

Dr Low

Lid
Achterbumper inmiddels ook gemonteerd en gelijk een steenslaghoes gekocht.
Nu voorlopig alleen nog een RS uitlaat sierstuk (origineel onderdeel Skoda) monteren en dan kunnen we er weer ff tegen.
Oja, en natuurlijk een goeie was en poetsbeurt.

Dr Low

Lid
Schitterende RS hoor. Ik zie wel dat ik dan eventueel nog de lijsten op de dorpel zal moeten bestellen.

s-line

Forumguru
Ik vond zelf de zijskirts wel mooi passen bij de vorm van de bumpers(kwa lijnen)er was wel een kleine aanpassing nodig bij de achterste wielboog.
De skirts zijn van een golf5 gti en die hebben een kleinere wielboog als een octavia voor de rest past hij er zo op. gr.michiel

Fabia

† In Memoriam
Ga je serieus rijden met die steenslaghoes? Ik vind jammer van de auto, het ziet m.i. niet uit.

Bovenaan Onderaan