Nog geen 48h op de weg: schade!

EdK

Forumguru
:ot:Tsja Rosinfield bij het aankomende kabinet gaat de politie inleveren voor de nieuwe collega's
Dus dan zul je wel van een A6 naar een GL moeten, en over 2 jaar als er nieuwe verkiezingen zijn geweest dan kan een agent weer gaan denken aan een A1 met alle luxe !

@Edk: Even voor de helderheid Edk; Die auto kan niet worden betaald van het salaris wat een politieman verdient. Als je dat idee hebt, is er sprake van een ernstig misverstand...:icon_smile_dead:
Maar goed, genoeg off topic lijkt me. Terug naar de narigheid van Orange...

Om Navigate aan te vullen:

Terug naar de narigheid van Orange: die gaat opgelost worden! Het feit is dat het een auto blijft :) Lullig is natuurlijk de beste beschrijving. Maar ik ben allang blij dat iemand anders de nieuwigheid er vanaf rijdt :) En dat bijvoorbeeld mijn vriendin.. verloofde het niet is haha :D Dus nog bedankt voor de complimentjes, maar ze is al bezet ;)

corsaar

Senior Member
Als het schade formulier wel goed ingevuld is en getekend
kan men er ook nog gewoon op terugkomen. En een andere lezing geven.
Ervaring.

Succes ermee Orange, erg vervelend!
Ik dacht dat ik het erg had met mijn krasje op mijn nieuwe velg.

Wat die politieman zegt is enigszins geruststellend, je staat in je recht! Laat ze maar alles weer mooi maken.

EdK

Forumguru
Navigate: Je hoeft me niets uit te leggen, kennis bij de politie en van salaris kun je leven maar grote vetpot is het niet !

Maar goed ON-TOPIC we hopen op een goed einde voor Orange.
En dat hij weer snel met een goed gevoel over neerlands wegen kan rijden !

Vervelend!!!

Weer ff on-topic: :shocked: Man man man, wat een pech!!! Ik hoop voor je dat het fatsoenlijk opgelost wordt!!! Je hebt natuurlijk geen foto's van de "verkeerssituatie" gemaakt...??? Dus meteen nadat ie tegen je aangeknald was...??? Succes

Net bij de dealer geweest. Zometeen mijn gedeelte van het schadeformulier invullen. Dan morgen even die man bellen om langs hem te gaan zodat hij zijn deel in kan vullen, wil ie dat niet, ook geen probleem. Ik heb alle gegevens van hem en kan aan getuigen komen die ons gegevens hebben zien uitwisselen aan wie ik het verhaal ook gedaan heb. Dus dit is gewoon kat in het bakkie. Hij heeft mooi pech met zijn "Wij gaan naar garage, zij zeggen wat het kost en dan ik jou betalen". Hij, of zijn verzekering gaan gewoon betalen!

Dealer heeft ook nog een bumperbeschermstrip besteld, die kan ik dan bekijken of ik dat wat vind. Als dat wat is kunnen ze die gelijk er dan voor me opzetten. Van aluminium, weetn iet of het heel goed staat, ligt er weer een beetje aan. Maar ik hoef hem niet direct aan te schaffen als ik hem niet wil.

hoop voor je dat alles goed word opgelost.

ik heb ook eens zoiets gehad en de tegen partij wilde niet meewerken deze moest toch een schade formulier invullen met zijn verklaring, helaas mag je iets van een half jaar er over doen om het formulier terug te sturen en dat had hij natuurlijk gedaan dus allemaal erg lang geduurd en uiteindelijk handje klap met de verzekering van de tegenpartij moeten spelen en de helft van de schade vergoed gekregen.

dit ging om een schade waarbij de tegenpartij zijn deur tegen mijn wagen had laten komen.

het zou beter zijn geweest als je een getuige van de aanrijding zou hebben want ik begrijp dat de getuige die je nu hebt alleen heeft gezien dat jullie over de schade aan het praten waren?

Zo. Vervolg van vrijdag:
Net bij meneer langs geweest, zit dicht bij, dat kan nog negatief uitpakken ooit als ie mij wil wreken ofzo... Maargoed!

Hij begin al direct weer lastig te doen want nee hij was niet verantwoordelijk voor de klep, wilde wel verantwoording voor de bumper geven, maar niet de klep. Nou weet je, wat jij wil, ik weet wel beter, en een expert zal dat ook prima kunnen zien. Heb nog maar even een foto gemaakt van de voorkant van zijn bus. Jammer is dan adt er net geen lakschade is waar nog wat wit van zijn bus op zit ofzo. MAargoed, ik maak me geen zorgen. Maargoed hij dreeg wel van ja: als expert zegt dat achterklep niet mijn schuld is, dan heb ik probleem en krijg ik niets omdat ik dan gelogen heb, en dan zou ik met hem ook een probleem hebben.. uhu, tuurlijk. De beste man kon geen eens nederlands schrijven dus ik moest notabene opschrijven dat hij vond dat hij niet aansprakelijk was voor de klep :tongue:

Anyweg, morgen auto naar de dealer. Huurauto/vervangend vervoer doen we maar niet, krijg 75% vergoed, en als het 4 dagen duurt denk ik dat ik meer geld kwijt ben dan als ik met een van onze andere auto's maar ga rijden. Tis even niet anders :) Kan ik gelijk nog wat verkoopreclame maken voor ons rode Mazda 323tje ( zal niet teveel reclame maken hier :tongue:, 1992, 122k oud vrouwtje, altijd binnen gestaan je kent het :tongue: )

Maargoed, het gaat hoe dan ook gewoon lekker gerepareerd worden. De schadeexpert zou op zijn vroegste dinsdag kunnen komen. Weet ik niet of die man zijn verzekering ook nog een expert stuurt? Ik neem aan dat er maar 1 komt die het voor beide verzekeringen bepaald?

Heb nog foto toegevoegd waarop nog iets beter te zien is hoe de klep er aan toe is, dat zag ik gistren namelijk beter toen er ander licht opviel.

IMG_01192.jpg

corsaar

Senior Member
Hij begin al direct weer lastig te doen want nee hij was niet verantwoordelijk voor de klep,

Al met al ben je er weer een lekker tijdje mee zoet.
Betrouwbaar zijn ze niet, maar ik neem aan dat je verzekering en de schade expert het verder voor je regeld.
Een klein zetje leverd al gauw 2000 euro schade op ook omdat vaak
de bumper beugels ontzet zijn.

Rosinfield

† In Memoriam
Al met al wel een hoop gezeur, zeg! Zo zie je maar, al ben je nog zo (goed) verzekerd, voor je het weet heb je een hoop gezijk.

Rosinfield

† In Memoriam
Tjonge, interessant, maar ook vervelend en belachelijk. Zelden zo'n staaltje van doelredenering gezien! Maar ja, juristen zijn zoals bekend bepaald geen wetenschappers, zoals menige ten onrechte veroordeelde aan den lijve ervaart.
Ik dacht dat je gewoon altijd fout zat als iemand bij je achterop knalt. Ben blij dat ik een automaat heb, mijn vrouw liet de motor n.l. nog wel eens afslaan.
Kan me zo voorstellen dat je ook in de problemen raakt als je remt voor een plotseling overstekende hond. Zal dan ook in het vervolg niet aarzelen gewoon door te rijden, alles ter bevordering van het "vlotheidsbeginsel".

@LenK, eigenlijk is het van de zotte dat zulke dingen gewoon kunnen zeg. Noemen ze dn rechtspraak, klinkt meer als kromspraak als je het mij vraagt.

Dan kan ik beter voorlopig nog even met een autolesbord op me dak rijden... :) Want dan is het ineens dat er een verwachting bij zit ofzo... Maar het zou wel lekker worden. Goedi k ben allrisk verzekerd, maar ik ga dus no way in mijn premie al omhoog schieten hierdoor ofzo. Zal die ff lekker worden! Want welke norm wordt er dan geeisd die mij kan vertellen wanneer ik een volwaardige bestuurder ben van een nieuwe auto. Nadat ik de auto 200x gestart heb en probleemloos weggereden ben met een koude motor?

corsaar

Senior Member
Kan me zo voorstellen dat je ook in de problemen raakt als je remt voor een plotseling overstekende hond. Zal dan ook in het vervolg niet aarzelen gewoon door te rijden, alles ter bevordering van het "vlotheidsbeginsel".

Ja maar dan ben je stafbaar of niet als je maar uitstapt en kijkt naar de toestand van advokaat.

Bovenaan Onderaan