Zo. Vervolg van vrijdag:
Net bij meneer langs geweest, zit dicht bij, dat kan nog negatief uitpakken ooit als ie mij wil wreken ofzo... Maargoed!
Hij begin al direct weer lastig te doen want nee hij was niet verantwoordelijk voor de klep, wilde wel verantwoording voor de bumper geven, maar niet de klep. Nou weet je, wat jij wil, ik weet wel beter, en een expert zal dat ook prima kunnen zien. Heb nog maar even een foto gemaakt van de voorkant van zijn bus. Jammer is dan adt er net geen lakschade is waar nog wat wit van zijn bus op zit ofzo. MAargoed, ik maak me geen zorgen. Maargoed hij dreeg wel van ja: als expert zegt dat achterklep niet mijn schuld is, dan heb ik probleem en krijg ik niets omdat ik dan gelogen heb, en dan zou ik met hem ook een probleem hebben.. uhu, tuurlijk. De beste man kon geen eens nederlands schrijven dus ik moest notabene opschrijven dat hij vond dat hij niet aansprakelijk was voor de klep
Anyweg, morgen auto naar de dealer. Huurauto/vervangend vervoer doen we maar niet, krijg 75% vergoed, en als het 4 dagen duurt denk ik dat ik meer geld kwijt ben dan als ik met een van onze andere auto's maar ga rijden. Tis even niet anders

Kan ik gelijk nog wat verkoopreclame maken voor ons rode Mazda 323tje ( zal niet teveel reclame maken hier

, 1992, 122k oud vrouwtje, altijd binnen gestaan je kent het

)
Maargoed, het gaat hoe dan ook gewoon lekker gerepareerd worden. De schadeexpert zou op zijn vroegste dinsdag kunnen komen. Weet ik niet of die man zijn verzekering ook nog een expert stuurt? Ik neem aan dat er maar 1 komt die het voor beide verzekeringen bepaald?
Heb nog foto toegevoegd waarop nog iets beter te zien is hoe de klep er aan toe is, dat zag ik gistren namelijk beter toen er ander licht opviel.