Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou er zit wel een kern van waarheid in toch? Ik vind de lijn die op het dashboard thv de sierlijsten mooi maar de rest was ik niet echt kapot van. Net als die grijze vlakken die ik op mijn stoelen had. Die uitvoering van jou heeft toch die zwarte bekleding?
Nou ik ben op zich nog steeds wel tevreden met mijn interieur. Ik had laatst nog bijna twee golf 6 gti stoelen te pakken, dat lijkt mij wat, moet ik alleen dan nog de achterbank het zelfde laten bekleden want die past niet.
Die stoelen zien er fantastisch uit maar voor een langere rit vind ik het niet prettig zitten als je wat langer bent. Afgelopen worthersee met een (R)S4 daarnaartoe geweest maar ik was de zit al snel zat.
Ben benieuwd. Let erop dat als je voor RS3/TT-RS remmen gaat de schijven neemt van een TT-RS. Scheelt je een hoop ellende. En dan ook nog de gemodificeerde versie. Het kan wel zijn dat je dan een spacer moet monteren ivm de grote van de klauw. Ik moest een spacer van 8mm monteren en daarom heb ik mijn set weggedaan. R20/32 remmen is ook plug and play en die kaluwen zijn een stuk compacter.
Ik rij vanaf 7 dec ook met blauwe klauwen trouwens . Wel een andere kleur blauw denk ik....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.