Nog een weekje wachten!!

eddiea

Forumguru
Nou er zit wel een kern van waarheid in toch? Ik vind de lijn die op het dashboard thv de sierlijsten mooi maar de rest was ik niet echt kapot van. Net als die grijze vlakken die ik op mijn stoelen had. Die uitvoering van jou heeft toch die zwarte bekleding?

s-line

Forumguru
Nou ik ben op zich nog steeds wel tevreden met mijn interieur. Ik had laatst nog bijna twee golf 6 gti stoelen te pakken, dat lijkt mij wat, moet ik alleen dan nog de achterbank het zelfde laten bekleden want die past niet.

eddiea

Forumguru
Die stoelen had ik ook nog wel voor je. Heb een compleet GTI interieur extra gehad. Stoelen en banken zijn een paar weken terug verkocht.

Der Einser

Forumguru
Ik was in onderhandeling met 2 RS4 schalensitze, maar werden toch ff wat te duur.
Zouden niet misstaan in zwart leer bij mijn overige zwarte leer

• Leuk
Waarderingen: CDK

eddiea

Forumguru
Die stoelen zien er fantastisch uit maar voor een langere rit vind ik het niet prettig zitten als je wat langer bent. Afgelopen worthersee met een (R)S4 daarnaartoe geweest maar ik was de zit al snel zat.

Der Einser

Forumguru
Ik ben maar een klein mannetje gelukkig. Vond ze bij mijn neef echt heerlijk in zijn RS4 white edition. En dan voor die enkele echt lange rit,.. Ach

s-line

Forumguru
Een kleine verandering voor volgend jaar! GTI-stripping in Porsche Rivera blauw remklauwen ook Rivera blauw!

• Leuk

s-line

Forumguru
Ja onderaan de deuren een brede en een smalle. Ja eerst nog de originele remmen,wie weet kom ik nog wat moois tegen. Audi S3 of TT rs.

• Leuk

eddiea

Forumguru
Ben benieuwd. Let erop dat als je voor RS3/TT-RS remmen gaat de schijven neemt van een TT-RS. Scheelt je een hoop ellende. En dan ook nog de gemodificeerde versie. Het kan wel zijn dat je dan een spacer moet monteren ivm de grote van de klauw. Ik moest een spacer van 8mm monteren en daarom heb ik mijn set weggedaan. R20/32 remmen is ook plug and play en die kaluwen zijn een stuk compacter.
Ik rij vanaf 7 dec ook met blauwe klauwen trouwens ;). Wel een andere kleur blauw denk ik....

Der Einser

Forumguru
Ik heb al een voorproefje gehad van Michiel.
Lekker hoor!
Ziet er fris en snel uit.
Moet ook wel met zo'n snelle jongen.

Joske

Forumguru
Zie ik daar ook blauwe Skodalogos??

Vind het alleszins geslaagd :thumbsup:
Zal je dan vast zelf spuiten veronderstel ik? ;)

Bovenaan Onderaan