Nog 1 nachtje slapen !

richyk

Actief lid
Zoals de titel al zegt, morgen is de grote dag !! Dan ga ik hem/haar halen. Heb morgen de hele dag vrij dus dat wordt lekker sturen

Wel zal ik morgenavond wel even de eerste bevindingen posten incl. wat foto's. /forum/images/graemlins/yeah.gif

Skombi

Actief lid
Dat wordt een leuk dagje ... hopelijk kun je je een beetje inhouden of ligt Dld in de buurt? Of ga je hem netjes inrijden /forum/images/graemlins/wink.gif

Frankie

Actief lid
hartstikke veel plezier morgen dan !!! have fun, but be safe !! /forum/images/graemlins/smile.gif

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skombi</font><hr />

Dat wordt een leuk dagje ... hopelijk kun je je een beetje inhouden of ligt Dld in de buurt? Of ga je hem netjes inrijden /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Dld ligt niet in de buurt Michael, ga hem ophalen bij VDV en dan door naar Schagen voor de alu roofrails, aansluitend nof ff naar Haarlem en dan naar Zaanstad (thuis)

Netjes maar ferm inrijden gaat zeker gebeuren /forum/images/graemlins/grin.gif We gaan in augustus met de auto op vakantie naar Spanje en als we terug zijn gaat de chip er in en de Milltek eronder en dan begint het genieten weer opnieuw /forum/images/graemlins/cool.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

dan door naar Schagen voor de alu roofrails

[/ QUOTE ]

Heel veel plezier morgen, dan heeft Schagen morgen een grote RS dichtheid /forum/images/graemlins/cool.gif Ik moet morgen ook nog even naar de dealer dus misschien kom ik je nog wel tegen.

Dutch4x4

Senior Member
Als Richy vandaag online komt, heeft-ie iets verkeerds gedaan... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

Fabia

† In Memoriam
En en en en en........... Ik heb net bij Swarttouw nog staan kwijlen bij een RS combi.

richyk

Actief lid
Hij is zo mooi !!!!!!!! Inhoudelijke reactie's en foto's volgen vanavond, ben nog ff weg /forum/images/graemlins/grin.gif

Gefelicteerd met de aanwinst! Ik ben heel benieuwd naar de foto's! Lijkt me prachtig een zilveren RS. Heel veel veilige kilometers!!!!!!!! /forum/images/graemlins/473.gif

richyk

Actief lid
Zo daar zijn we dan !! Wat een dag zeg ! Allereerst bedankt voor de reacties, helemaal top. Inderdaad Johnnywalker ik heb zeer slecht geslapen afgelopen nacht /forum/images/graemlins/grin.gif

Aflevering stond gepland voor 10.00 uur dus uiteraard was ik om 06.15 uur reeds klaarwakker ! Om 08.30 op weg naar de dealer waar ik natuurlijk ruimschoots voor 10 uur arriveerde ! En daar stond hij dan, tussen de schuifdeuren in de showroom van SEAT-dealer Van der Velden /forum/images/graemlins/grin.gif

En toen ik hem daar zo zag staan dacht ik meteen "Sjezus, wat een auto !"

Na de inspectie en de papierwinkel was het al snel START YOUR ENGINE /forum/images/graemlins/923.gif

En wat zit het fantastisch en wat rijdt het super en wat is het mooi afgewerkt en wat is het moeilijk om je in te houden ! Dat laatste is dan ook niet helemaal gelukt /forum/images/graemlins/yeah.gif

Verder niets dan lof voor de dealer die de auto perfect heeft afgeleverd /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

@Mickie, de roofrails waren binnen maar die heeft Piet direct weer mee teruggegeven naar de spuiter omdat ze vreselijk lelijk gespoten waren dus die komen later ! En dan nu tatatatatat..........

O2RS3.jpg

O2RS2.jpg

O2RS1.jpg

O2RS4.jpg

Bovenaan Onderaan