Zo daar zijn we dan !! Wat een dag zeg ! Allereerst bedankt voor de reacties, helemaal top. Inderdaad Johnnywalker ik heb zeer slecht geslapen afgelopen nacht /forum/images/graemlins/grin.gif
Aflevering stond gepland voor 10.00 uur dus uiteraard was ik om 06.15 uur reeds klaarwakker ! Om 08.30 op weg naar de dealer waar ik natuurlijk ruimschoots voor 10 uur arriveerde ! En daar stond hij dan, tussen de schuifdeuren in de showroom van SEAT-dealer Van der Velden /forum/images/graemlins/grin.gif
En toen ik hem daar zo zag staan dacht ik meteen "Sjezus, wat een auto !"
Na de inspectie en de papierwinkel was het al snel START YOUR ENGINE /forum/images/graemlins/923.gif
En wat zit het fantastisch en wat rijdt het super en wat is het mooi afgewerkt en wat is het moeilijk om je in te houden ! Dat laatste is dan ook niet helemaal gelukt /forum/images/graemlins/yeah.gif
Verder niets dan lof voor de dealer die de auto perfect heeft afgeleverd /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
@Mickie, de roofrails waren binnen maar die heeft Piet direct weer mee teruggegeven naar de spuiter omdat ze vreselijk lelijk gespoten waren dus die komen later ! En dan nu tatatatatat..........