Noem 1 optie ...

sitechris

Donateur
Chris: hoe bevallen de LED's in de Leon overigens tov Xenon?


Het ziet er cool uit, maar qua lichtopbrengst merk ik eigenlijk niet tot nauwelijks een verschil. En het is niet meedraaiend in de bochten. Maal ik niet zo om, maar dat is een minpuntje. Wel heel gaaf is het grootlicht, dat is ook full LED. Qua lichtopbrengst prima, maar het ziet er vooral gaaf uit.
 

Nelissuh

Actief lid
Ik heb (nog) geen Skoda. Maar airco is toch wel een optie die ik zou missen.


O ja, niet aan gedacht, stom.

Deze week in het gebakje van mij vrouw gereden, zonder airco. Ik was helemaal vergeten hoe zo'n rijdende sauna voelde met deze buitentemperaturen.
 

Greggy

Actief lid
DSG met stip op 1. Waarom? Iedere meter dat je rijdt met de auto heb je er plezier van.

Verder; Columbus/head-unit met groot scherm en veel mogelijkheden. Ben er sinds de RNS510 wel gek op en doe er vanalles mee...
 

RayDelft

Forumguru
Een moeilijke vraag voor mij. Aan elke optie raak je gewend en wil je niet meer kwijt. Ik heb maar 1 optie die ik nauwelijks gebruik en best kan missen en dat is het automatisch inparkeren. De rest wil ik niet kwijt. Een panoramisch dak is ook mooi als je die eenmaal hebt. Geeft veel licht en ruimte. Xenon wil ik ook niet kwijt, DSG, ik wil nooit meer schakelen.
Nu ik er over nadenkt is dat de belangrijkste. De DSG.
 

RogerS

Forumguru
In aflopende volgorde van belangrijkheid:
Climate Control
DSG
Xenon
Cruise control
Parkeersensoren
Zelf dimmende spiegels
Navigatie systeem

Niet meer:automatisch parkeersysteem
 

Pablos

Senior Member
Ik weet dat ik al geantwoord heb, maar net schoot mij DE optie te binnen die ik echt niet kan missen en gelukkig tegenwoordig bijna standaard op alle auto's zit.

De radio... Die zou ik echt niet kunnen missen
 
Je kunt beter vragen wat je nog wél zou kunnen/willen missen! Na lang nadenken, kan ik wel zonder de parkeerassistent. Ook al gebruik ik die stiekem best veel.:bloos: Ook zou ik wel zonder KESSY kunnen, maar alleen omdat het niet vlekkeloos werkt.

De rest zou ik echt gaan missen, met name de xenon, de spiegels en de geweldige Columbus.
 

Pablos

Senior Member
hahaha..Sleutelloos instappen en starten was voor mij een eis bij de nieuwe auto. Ik doe dat al 8 jaar (renault en nu nissan). Stiekem is dat als brandweervrijwilliger ook wel makkelijk....geen stress gedoe met sleutels als er een alarmering is...gewoon standaard sleutel in de zak en gaan als het moet:)
 
Wat werkt er niet goed aan je Kessy dan? In mijn S2C werkt het vlekkeloos.
Het kan natuurlijk aan mezelf liggen, maar in ongeveer 20 procent van de gevallen reageert het systeem bij het afsluiten van de auto niet, of pas na meerdere pogingen. Wanneer het wel werkt, duurt het vrijwel altijd ca 2 seconden voordat de auto afsluit na het bekende `wrijfje`, of aanraken van de hendel. Omdat ik niet wil wachten of twee keer wil kijken of de auto al dan niet gesloten is, druk ik maar op de knop.

Soms, na handfree openen, iets uit de auto nemen, en direct weer sluiten, doet hij alleen maar *klik*, maar sluit niet af. Net alsof hij hem nogmaals wil openen, dus hetzelfde als dat je 2 maal na elkaar op de `open` knop drukt... de eerste keer opent hij, de tweede keer klikt het mechanisme alleen.


Openen gaat wel goed.

Kinderziektes of doe ik zelf iets fout??
 
Bovenaan Onderaan