Noem 1 optie ...

Noord26

Forumguru
Niet specifiek O3 afhankelijk, maar wat ik absoluut niet meer zou willen missen is Xenon met AFS. Het is een verademing als je toch al goede verlichting zich automatisch aanpast aan de weersomstandigheden, snelheid en richting van de auto.
 

Nelissuh

Actief lid
Een optie die Ik nog niet heb, maar in dec in mijn O3 krijg: adaptieve cruisecontrol, zodat je op een 80km weg ook op cruisecontrol kan rijden als je achter iemand met continue wisselende snelheid rijdt.
 

skodaboy

Forumguru
ben nog steeds tevreden over de 02 combi 4x4,maar binnen een van termijn (enkele jaren) zal ik toch ook overstappen naar een 03 combi 4x4 (wil dan de 1.8 TSI) :D

en de volgende 2 optie's wil ik zeker niet missen..

xenon koplampen en (adaptieve) cruise control...:jaja:
 

s-line

Forumguru
Ik wil nooit meer zonder xenon. Cruise control gebruik eigenlijk nooit dus dat zou er van mij wel af mogen.
Oja en die irritante pdc vind ik ook niet noodzakkelijk.
Vrg.michiel
 

EdK

Forumguru
wil absoluut de motor en wielen niet missen anders moet ik lopen.
voor de rest , ach leuk als het er op of aan zit maar indien niet jammer dan na enkele weken ben je alweer gewend aan de mindere luxe
 

reeseend

Forumguru
Climate Control, Stoelverwarming, Verwarmde spiegels, zelfdimmende binnenspiegel en eigenlijk kan ik ook niet meer zonder die dikke 2 Liter Turbo:D Maar er blijft altijd wat te wensen over.
 

Pablos

Senior Member
Je merkt pas wat je mist als je er geen gebruik van kan maken....met een vervangende auto geen cruise control en sensoren......
 
Bovenaan Onderaan