Nieuwe Volvo V70

Havana

Forumguru
Ze is nog i.o., dan verdien je 2000 euro netto en moet je 60-70 uur pw buffelen. Over 2 jr is ze klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sitechris

Donateur
Even kort over de S60 Polestar die ik heb gereden. Ik heb afgesproken dat ik de test nog niet publiceer op mijn website, omdat mijn auto niet via PR van Volvo was geregeld maar via de dealer. Wel kan ik kort aangeven wat ik er van vind.

30k te duur. Dat is eigenlijk de conclusie. Prestaties zijn aardig (350 pk lijkt veel, maar 1800 kg is ook veel), de zescilinder klinkt prachtig en de auto is best een aardige allrounder. Stuurgevoel is niet superprecies en dankzij het hoge gewicht is het ook geen gooi- en smijtauto. Hij heeft met 4WD wel veel grip. De remmen zijn onderbemeten. Puntje van zorg. Dit is vooral een Autobahncruiser.

Het punt is, dat is een BMW 335i met xDrive (of met RWD) ook. Die is net zo snel (iets minder pk, maar niet langzamer). De 335i kost inc alle opties 30k minder. Ook een Audi S4 kost minder. De Volvo kost 100.000 euro. Echt een waanzinnig bedrag. Nog even doorsparen en je rijdt in een BMW M4.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan