Nieuwe velgen voor SII L&K

CDK

Forumguru
ja Eddie klopt, wil idd voor 19 gaan, en die adapters zijn idd minimaal 15 maar ik zag net ook 35mm en dan gaat het volgens mij ook niet passen, zit ook nar tomason tn 5 velgen te kijken die hebben wel iets weg van die porsche replica's
Volgens mij is de minimale dikte van een adapter 15mm toch? Dan gaat gaat het toch niet passen met een ET50? Of je moet 18" nemen maar ik neem aan dat je voorkeur bij 19 ligt.......
Naafgat maakt niet uit, daar heb je centreerringen voor.
 

eddiea

Forumguru
Ook minimaal 15mm dik en dan wordt het dus ET35. Als je niet verlaagd zal het wel passen denk ik maar als je een keer zwaar beladen bent icm een kuiltje zou je best wel is het randje kunnen raken.
 

Miez1

Forumguru
hoi Miez, traktor effect.... ja.... als je het zo bekijkt....., check ff mijn foto's als je wil, die zwarte SII was mijn vorige auto, is dat wat jij bedoeld met traktor effect? ik vond het nog wel kunnen eigenlijk...... :eek:

Ik zie alleen foto's van je huidige Superb? Waar staan die andere? Voor het visuele, bijna alle getoonde Superbs zijn (een hoop) dichter bij het asfalt dan standaard.

Grtz.

Miez
 

s-line

Forumguru
Ik persoonlijk vind voor een superb een velg die niet te open is met "lange" spaken het mooist.
En een Audi "OEM" wiel staat bijna altijd mooi en sjiek, in tegen stelling tot tuner velgen dat ziet er vaak net niet uit.
Het nieuwe a8/a7 wiel zou denk ik ook heel mooi staan op jou superb!
Maar kijk eens op de site van Wheelpoint daar hebben ze mooie replica's en een goede kwalitijd.
Succes met de zoektocht, blijft toch heel persoonlijk.
 

CDK

Forumguru
dat zijn idd erg nette wielen s-line, als ik daar voor zou gaan dan is het contrast tussen de zomer en winterwielen iig minder groot.
Ik persoonlijk vind voor een superb een velg die niet te open is met "lange" spaken het mooist.
En een Audi "OEM" wiel staat bijna altijd mooi en sjiek, in tegen stelling tot tuner velgen dat ziet er vaak net niet uit.
Het nieuwe a8/a7 wiel zou denk ik ook heel mooi staan op jou superb!
Maar kijk eens op de site van Wheelpoint daar hebben ze mooie replica's en een goede kwalitijd.
Succes met de zoektocht, blijft toch heel persoonlijk.
 

fiestaman

Forumguru
Deze heb ik op mijn vorige wagen gehad
r32, te vinden in juiste ET

Is redelijk sportief uiterlijk
dsc01506.jpg


de rs6 wieltjes, makkelijk in onderhoud
p1000502o.jpg


de bbs a6 , welke ik de mooise vond. Heb ze net verkocht, anders kwamen ze mss toch onder mijne te liggen :laugh: en dan waren we weer vertrokken ..
Deze ogen sportief & toch stijlvol in mijn ogen

p1000658m.jpg


Zo zie je ze ook eens onder een combi, wat een makkelijk zicht geeft.

Good luck met keuzes te maken :laugh:
 
Als je poetsen niet erg vind en alleen zomers rijd.
Hoogglans verdichten! Kan bij http://www.pucpolish.be/ of bij Stroeve


Daarnet contact gehad met Stefan van Pucpolish.
Dat hoogglans verdichten is idd een mooie optie om wat meer bling aan je velgjes te geven.
Goedkoop is anders want voor een setje van 4 velgen wordt 660 Euro in rekening gebracht (aanleveren als losse velg zonder band).
Voordeel t.o.v. polijsten is dat je bij het verdichten geen "swirls" meer ziet van de borstels, het eindresultaat schijnt superstrak te zijn!
Bijna hetzelfde effect als verchromen dus, echter zonder het bijkomende nadeel van een afbladderende chroomlaag na verloop van tijd :smirk:

Ik had dit in gedachten voor die set van mij.
Wil de set sowieso meenemen naar mijn toekomstige S2.
Maar... je moet er wel van houden natuurlijk :)
 

Bijlagen

  • A8 Gullideckel.jpg
    A8 Gullideckel.jpg
    53,3 KB · Weergaven: 133

s-line

Forumguru
Deze heb ik op mijn vorige wagen gehad
r32, te vinden in juiste ET

Is redelijk sportief uiterlijk
dsc01506.jpg


de rs6 wieltjes, makkelijk in onderhoud
p1000502o.jpg


de bbs a6 , welke ik de mooise vond. Heb ze net verkocht, anders kwamen ze mss toch onder mijne te liggen :laugh: en dan waren we weer vertrokken ..
Deze ogen sportief & toch stijlvol in mijn ogen

p1000658m.jpg


Zo zie je ze ook eens onder een combi, wat een makkelijk zicht geeft.

Good luck met keuzes te maken :laugh:

De BBS a6 zijn heel mooi maar onder een superb tonen ze echt iets te klein, ik had ze op mijn octavia rs,maar een golf en een octavia zijn wel iets kleinere auto's. Op een a6 zitten er ook hele dikke banden om en als je er de goede maat voor een superb op zet worden ze wel wat kleiner. En je moet wel van schoonmaken houden.

imagejpeg
 

s-line

Forumguru
http://www.wheelpoint.nl/Webshop/412106/412902/522562/m636.aspx
Ik denk dat deze super(b) staan onder jouw L&K! Zeer bruut en ook nog stijlvol!
Zeker als je hem nog een klein beetje verlaagd, hoeft echt niet veel,maar als je grotere wielen neemt moet je hem eigenlijk wel iets verlagen. Dan komen de wielen veel meer tot zijn recht.
Kijk maar eens naar auto's op airride op een meeting zijn ze top en als ze dan "omhoog" staan ziet het er veel minder uit!
greetz.
 
Bovenaan Onderaan