Nieuwe velgen voor SII L&K

MennoW

Forumguru
Natuurlijk wel S-line, als die maar genoeg zakt.
Maar die koplamp stripjes lijken wel een trend te worden :nono:
Verder mooi neusje!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Skoda's kunnen over het algemeen niet zo extreem laag zelfs niet met een schroefset. Of je moet voor H&R ultra low gaan maar die is voor dagelijks gebruik erg hard. Ik heb die van mij voor 1,5cm ingekort, maar veel lager is niet echt mogelijk voor een static auto want ik had die van mij gisteren op de brug en zag dat als ik lager zou willen dat ik of mijn aandrijfas moet gaan aanpassen of mijn langsdrager(notchen).
Skoda heeft behoorlijk grote wielbogen dus om die mooi te vullen blijft lastig, bij VW, Audi is dat wat mooier en makkelijker.
(Ik zit nu voor op 7,5 cm en achter op 7 cm lager als standaard )
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Skoda's kunnen over het algemeen niet zo extreem laag zelfs niet met een schroefset. Of je moet voor H&R ultra low gaan maar die is voor dagelijks gebruik erg hard. Ik heb die van mij voor 1,5cm ingekort, maar veel lager is niet echt mogelijk voor een static auto want ik had die van mij gisteren op de brug en zag dat als ik lager zou willen dat ik of mijn aandrijfas moet gaan aanpassen of mijn langsdrager(notchen).
Skoda heeft behoorlijk grote wielbogen dus om die mooi te vullen blijft lastig, bij VW, Audi is dat wat mooier en makkelijker.
(Ik zit nu voor op 7,5 cm en achter op 7 cm lager als standaard )
Heb je misschien ook foto's van jou verlaging?
Ik wil niet extreem laag maar een cm of 3 - 4.
Wat voor bandenmaat heb je er op?
 
Vooraan et35 8.5j breed
Achteraan et45 9.5j breed

Zou dit ook passen op een superb??

Betrefd een breedset wat te koop staat.
 

Der Einser

Forumguru
Jammer voor je, heb afgelopen donderdag mijn laatste set hagelbieuwe RS6 velgen verkocht.
Waren perfect geweest voor jouw Superb.
Maar heb nog wel wat liggen voor je als je interesse hebt.

En ik ben nog bezig met de volgende set RS6 en A7 velgen.
 
Jammer voor je, heb afgelopen donderdag mijn laatste set hagelbieuwe RS6 velgen verkocht.
Waren perfect geweest voor jouw Superb.
Maar heb nog wel wat liggen voor je als je interesse hebt.

En ik ben nog bezig met de volgende set RS6 en A7 velgen.
Mocht je nog wat hebben stuur me dan maar een berichtje
 
Bovenaan Onderaan