Nieuwe Superb Combi besteld

Na enkele dagen ge-jojo (lees = onzekerheid) tussen wel kunnen aanpassen van het dashboard naar zwart en toch weer niet, is nu de kogel door de kerk. Het dashboard kan niet worden aangepast (wordt dus zwart/grijs) en ik heb akkoord gekregen voor lederen stoelbekleding als toegemoetkoming.

Nu ben ik benieuwd of er iemand weet in welke kleuren er achteraf leder kan worden ingebouwd. Heeft iemand hiervan een kleurenstaal op foto?

Gisteren ben ik bij de leverende dealer geweest om de kleur leder te kiezen. Ik heb gekozen voor de kleur Opal (kleurcode 4797). Op basis daarvan ben ik verder gaan zoeken en tot de conclusie gekomen dat het leder wordt ingebouwd door Leder Inbouw Nederland. De beschikbare kleuren (= kleurenstaal) is te vinden via Leder Inbouw Nederland.

Uiteraard zijn deze kleuren alleen beschikbaar bij de als accessoire bestelde lederen bekleding (dus niet af-fabriek).

Eindelijk is het zover; vrijdag 12 mei 2012 om 17:00 uur mag ik mijn Superb in ontvangst nemen bij S-Point in Amsterdam. Can't wait to drive it! Uiteraard post ik wat foto's zodra ik daar gelegenheid voor heb.

Maarten

Forumguru
Leuk!
Met een beetje mazzel mag ik er donderdag naartoe om mijn OII op te halen.
Ik zal eens kijken of ik je SuperB kan spotten!

Cool! Als je mijn Superb ziet staan, schiet dan alvast even een plaatje!? Dan wordt mijn voorpret nog groter :)
Als jij donderdag in je OII mag rijden, alvast veel plezier!

RayDelft

Forumguru
@ Maarten en JWolfkamp. Nog veel plezier met de voorpret, en succes met het wachten. Gelukkig heb ik het wachten gehad en ik kan je zeggen; de na-pret is veeeel leuker dan de voorpret.

Waarschijnlijk gaat 11 mei nu toch niet door. Vanmorgen gaf een verkoper aan dat de auto nu weer bij de importeur staat (nadat deze gisterenochtend is opgehaald bij de leerinbouwer) voor een technische controle?? :confused: En dat terwijl de auto bij aankomst in Nederland ook al gecheckt is,toch? Ik ga er toch vanuit dat de auto vanaf de leerinbouwer rechtstreeks naar de dealer gaat... Ik snap niets van dat logistieke proces! :confused:

Helaas is mijn vaste aanspreekpunt afwezig vandaag, maar ben erg benieuwd naar zijn verhaal. Wordt morgen vervolgd. Inmiddels is de oorspronkelijke indicatie van een leverdatum al 2 weken overschreden, dus ik ben wat dat betreft niet blij.

Het is nu definitief; vrijdag 18 mei 2012 vanaf 11:00 rijd ik in mijn Superb! Kan niet wachten tot het moment daar is....

Nou, hij (of is het het?) staat voor deur. De eerste 1000 km staan inmiddels op de teller. In één woord GE-WEL-DIG!! Het is een genot om in te rijden. Een wereld van rust en een groots rijcomfort. Ook het rijden in het donker is een feest met al die 'sfeerverlichting' aan boord! Om het nog maar niet te hebben over de enorme lichtopbrengst van de xenon lampen... Oow ja; de motor (1.6 TDI) komt niets tekort, want ondanks een proefrit was ik toch wat huiverig...

Juist; het was het wachten uiteindelijk wel waard! Een uitgebreide beschrijving met foto's volgt snel.

h dejong

Actief lid
Sorry had je laatste vraag niet gezien haha

Ja klopt.
De Leon verkocht.
Tussentijds nog een Octavia station in de lease gehad.
Ingeleverd ivm wisselen van werkgever (geen detachering) en een Octavia hb gekocht. Dit mede ivm de kinderen en lekker ruimte ter beschikking.
Nu weer terug in de detachering en wederom leaseauto.
Octavia staat te koop en willen privé naar een grotere station. Superb staat hoog op t lijstje.

Nieuwe superb al binnen?

Bovenaan Onderaan