Nieuwe Superb 3.6 4x4 sedan besteld

CDK

Forumguru
Hallo luitjes ik ben Corné,
ben nieuw op dit forum en ben dus nog een beetje op ontdekkingsreis...
heb een aantal weken geleden een nieuwe Superb sedan besteld, het betreft de 3.6 FSI 4 wheel drive Laurin & Klement edition
nog 2 of 3 weekjes geduld hebben en dan hoop ik de trotse eigenaar te zijn :laugh:
foto's volgen nog uiteraard!
heb bijna 4 jaar met veel plezier in een andere Superb sedan gereden, de 2.0 TDI CR, zeer fijne auto icm met DSG, deze is reeds verkocht en nu dus in afwachting van.....

sitechris

Donateur
Mooie keus, een atmo V6 is altijd heerlijk. De Superb V6 is een heerlijke wolf in schaapskleren. Schitterende auto. Nog leuke opties bijbesteld?

CDK

Forumguru
is idd een heerlijk blok, en heb zo ongeveer de hele optie lijst bijbesteld, Laurin & Klement pakket, sportonderstel, dikke bumpers voor en achter, solar dak, pfff echt het hele lijstje

CDK

Forumguru
Magnetic Brown met de 18" L&K velgen van het pakket als wintervelgen, voor de zomer moet ik nog een set uit gaan zoeken afhankelijk van het onderstel wordt dat 18" of 19"

Danny

Senior Member
Mooie combinatie!

Kwam jouw vorige superb toevallig bij autobedrijf van Kleef vandaan?

sitechris

Donateur
19 inch bij de Superb altijd doen en verlaginkje erbij. Overigens.....waarom de hatchback en niet de combi?

CDK

Forumguru
waarom de sedan/hatchback en niet de combi..... tsjaa ik ben niet zo'n station-man ;) en de sedan heeft LED verlichting achter icm het L&K pakket, de combi heeft dat helaas niet :(

CDK

Forumguru
k heb al een sportonderstel, dus hij is al lager als de normale versie, mijn voorkeur gaat uit naar 19" maar het moet ook weer niet te stug worden, wil graag nog een beetje comfort overhouden ;)
mijn vorige had 245/30/20 eronder liggen zonder verlaging, maar op hoge snelheid bij het invers, raakten de banden de wielkasten, dat wil ik niet meer, was wel een BRUUT gezicht, dat dan weer wel!

Danny

Senior Member
Zwart, 18", achterklepspoiler :-) was ook een hele mooie auto. Alles nog goed gekomen met je enkel was het geloof ik?

CDK

Forumguru
was jij de verkoper denk ik???
blijkbaar vonden meerdere mensen het een mooie auto, want hij was binnen een week verkocht

CDK

Forumguru
ahaa ja dacht ik al, nu werkzaam bij een ander merk? maar iig toch nog een beetje Skoda "gek" :)
hoop dat ik aan m'n nieuwe 3.6 nog meer plezier ga beleven, van Kleef hebben ze z'n dealerschap ontnomen hoorde ik...
heb m'n nieuwe bij Rijnwoud in Rdam gekocht, tot nu toe erg prettig om zaken mee te doen

Danny

Senior Member
Nog steeds werkzaam bij Skoda, aan de andere kant van rotterdam. ben in 2011 al bij van Kleef vertrokken. Jammer dat ik deze niet aan je kan leveren :-). Heel veel rijplezier er straks mee maar dat komt zeker goed.

CDK

Forumguru
dankjewel gaat zeker goed komen en als je nog tips of ideeën hebt wat betreft meer pk's er uit halen en een goede sportuitlaat van rvs dan houd ik me aanbevolen!

Rallye

Forumguru
Lijkt een mooie auto te worden. Fijn dat ook in deze tijden, waarin CO2-beperking het hoogste goed lijkt te zijn (alsof we geen andere problemen hebben) je toch deze auto koopt. Een aanwinst voor het Nederlandse straatbeeld!

___JC___

Forumguru
Was dit niet het blok van de Passat R36 met andere software? Die heeft namelijk 300pk. Je zou eens moeten informeren bij JD en dat soort zaken naar de mogelijkheden.

CDK

Forumguru
haha dankjewel, ja ik heb echt helemaal niets met een geblazen 1.2..... vandaar deze aankoop ;)

Bovenaan Onderaan