Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Thrar

Actief lid
Weet iemand of de Pegasus antraciet velgen te bestellen zijn bij de (business line) uitvoeringen? In de eerste brochure en configurator zag ik ze staan, maar bij de huidige prijslijst zie ik alleen de normale versie van de velgen.

rickvandevelde

Senior Member
Ik zou extra aandacht besteden aan het onderstel. Mijn Passat, de golf 7 en schijnbaar ook de s3 hebben last van bonken/klapperen.
@Bakkertje: Ik rijd de passat inmiddels ook al een paar weken en heb absoluut geen last van klapperend onderstel.
Ik heb dan wel weer een Combi met (iets) verlaagd onderstel.
Is het een geluid dat je hoort over bijvoorbeeld een bult, of lijkt/voelt het of er iets "los"zit?

EHS

Actief lid
Zijn er meer mensen die vanaf de 15e deze maand proef gaan rijden in de superb?

Liep via de importeur.

Begreep dat het allemaal 150pk diesels zijn met handbak.

s-line

Forumguru
Mwahh..... 235/45/18 erop en dan nog zo hoog op de poten! (lees de kasten niet gevuld krijgt):nono:
Wat dat bertreft leren ze er ook niets van bij Skoda!

superbia

Forumguru
@Altos heb je toevallig nog een foto van een duidelijk zij aanzicht? Zo op basis van foto's en filmpjes twijfel ik nog tussen bussines grey met 'blanke' pegasus velgen of quarz grey met antraciete pegasus velgen

Tuulster

Forumguru
@Altos heb je toevallig nog een foto van een duidelijk zij aanzicht? Zo op basis van foto's en filmpjes twijfel ik nog tussen bussines grey met 'blanke' pegasus velgen of quarz grey met antraciete pegasus velgen

Dit is dus business grey met blanke pegasus velgen:D

Ik zou meteen voor deze combi gaan als ik jouw opties zou moeten overwegen , maar dat is persoonlijk uiteraard:pieker:

superbia

Forumguru
@Altos bedankt! Inderdaad een fraaie combi Tuulster!

Weet een van jullie of het chassis ook verlaagd wordt door het sport onderstel? Als ik het zo zie is er nog wel wat ruimte om te zakken zonder comfort te verliezen

Bovenaan Onderaan