Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Michel

Forumguru
Ik kan die rare stem van die Wouter Karssen sowieso niet pruimen. Ik heb ook nooit begrepen waarom BNR radio zich inlaat met dat popie jopie bloggie van deze knakker voor het maken van een serieus autoprogramma. Als de Nationale Autoshow op BNR is zet ik de radio vlug op een andere zender.

micky

Forumguru
Mijn vriendin zag afgelopen weekend de vanafprijs voor de Superb: "Hè, bijna € 28.000,- voor een B-merk. Wat een smak geld. En dat voor een Skoda". Even voor de goede orde: ze heeft mijn Skoda (ook de vorige Octavia II) altijd lelijk gevonden. Boeit mij verder niet, want ik vind hem mooi en ik moet/wil er in rijden :)
1 ding is duidelijk, jouw vriendin weet NIETS van auto's :)

Matthijsss

Nieuw lid
Hier nog een leaserijder, maar wel een trotse. Zojuist de 2.0 TDI (150pk) ambition businessline besteld. Magic zwart, modus velgen. Zwart stoffen bekleding. Superblij mee! Maand of 3 wachten.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Tuulster

Forumguru
Het mooiste interieur! :yeehaa: (Volgens mij:D)

Leder Alcantara

upload_2015-5-5_15-13-3.png

Bijlagen

• upload_2015-5-5_15-11-34.png
    upload_2015-5-5_15-11-34.png
    930,7 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:

EHS

Actief lid
Ook mijn bestelling is inmiddels gedaan.
1.6tdi style bl
Black mica en bekleding ook donker
Sunset
Led interieur verlichting
En afneembare trekhaak achteraf
Dan was budget weer ruim op.

Maargoed erg blij mee. Nu wachten :)

Rolandd

Actief lid
@EHS, @Matthijsss, willen jullie je leaseprijzen delen met ons? En bij welke leasemaatschappij je besteld hebt?
Ik ben ook aan het kijken naar de S3 maar op de leaseplan site (geen leaseplan direct) staat de S3 nog niet.

Bovenaan Onderaan