Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Tuulster

Forumguru
Zojuist de dealer aan de lijn gehad. Er komen maar een beperkt aantal Superbs naar Nederland dit jaar. Mijn garage (de Waal /auto) lease midden nederland) kreeg er 16 beschikbaar. Zojuist dus de knoop doorgehakt. Ik twijfelde nog over de Mazda 6 skylease GT, ook echt de moeite waard!

Nog even naar de opties kijken vandaag en dan gaat de bestelling definitief de deur uit.

Oeh inderdaad, best een lastige!
Ik heb jaren in de vorige 6 gereden. Een Gt-m. Wat een stuurmanswagen :jaja:

tritus

Senior Member
Zoals gezegd is er voor mij een productieplaats vastgelegd van een Superb.:D:D:D

Het is een 2,0 tdi met 150 pk geworden, uitvoering style businessline, met 18 inch velgen en een lederen interieur. Ik heb afgesproken maandag door te geven wat de kleur van de auto moet worden, welke 18 inch velgen en welk lederen interieur. Best nog een moeilijke keuze.....

Heeft iemand hier ervaring met een leren ivory interieur. Vind het wel mooi maar lijkt me erg besmettelijk:pieker:. (Er moeten ook nog wat kinderen mee op de achterbank van de leeftijd 8 tot 10:tegek:).

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@tritus alvast gefeliciteerd met je bestelling, het ivory interieur is idd mooi maar besmettelijk, zelf zou ik dat denk ik niet nemen, maar je weet zelf het beste hoe je auto er nu vanbinnen uit ziet, als je 2 voorbeeldige kinderen hebt en je doet wekelijks het interieur reinigen is er niets aan de hand ;)

CDK

Forumguru
Maar de vloerbedekking is niet van leer toch? of heb je die zwart gekozen? De lichte vloerbedekking en matten zien er binnen 2 weken niet meer uit. Maar kies je ivory leder icm zwarte vloerbedekking en matten dan is er geen probleem. Spijkerbroeken geven wél af op het leder, maar een doekje met een geschikt reinigingsmiddel er overheen en het is weer als nieuw.

tritus

Senior Member
Precies die vraag ligt nu bij de dealer, zit er zwarte vloerbedekking bij of niet. Is dus nog niet duidelijk.... Overigens kunnen ze de beschikbare kleuren leer zelfs niet doorgeven op het moment.

• Leuk
Waarderingen: CDK

tritus

Senior Member
is ivory nu dezelfde kleur als waar de laurin klement versie mee was uitgevoerd die op de rai stond?

CDK

Forumguru
@tritus vergelijkbaar denk ik of zelfs nog een tintje lichter, @micky heeft in zijn O3 een ivoor kleurig interieur, check anders zijn foto's even als je wil ;)

tritus

Senior Member
Die foto's had ik nog niet gezien! Dit kleur interieur vind ik dus wel erg mooi. Die L&K versie op de RAI was meer beige naar mijn idee.

Nu hopen dat de dealer snel uitsluitsel geeft. Zit nu te denken aan cappuccino beige met het ivory interieur met Pegasus zilveren wielen, of de quarz grey met de donkere Pegasus wielen en het zwart leren interieur.

Kan nog veranderen haha.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
@tritus: gefeliciteerd met de aanschaf van deze hele mooie auto en succes met wachten :)

Volgens mij is de vloer altijd zwart, ze doen geen witte vloer. Zou ook wel heel erg besmettelijk zijn met je schoenen etc.

Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Gefeliciteerd met je keuze Tritus :cheer:

Persoonlijk zou ik nooit voor dat lichte leer gaan. Veel te besmettelijk. Heb je die op de AutoRAI gezien......stoel was helemaal goor geworden van 2 weken beurs :nono:

Maar goed ik ben daarnaast ook een fan van zwart leder, ziet er wat sportiever uit, dus ben wel bevooroordeeld:D

Succes met je luxe probleem en veel plezier met je keuze :jaja:

Tuulster

Forumguru
Overigens zou ik zelf denk ik, tegen die tijd, voor leder alcantara gaan.
Heb ik nu ook in mij Sub. Vind het prachtig, :D

Ben wel benieuwd of die mooie stiknaden, die nu in het nieuwe leder zitten, er dan ook in zitten.... Dat vind ik namelijk super mooi:jaja::yeehaa:

Bovenaan Onderaan