Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Joske

Forumguru
Wat een "vreemde" spyshots zeg.. :pieker:

Lijkt fotoshop, dan weer ook niet, op de andere dan weer wel.. gewoon ja: vreemd :D

s-line

Forumguru
Nou jammer,hoor zelfs de superb wordt een saaie en zo te zien een lelijke auto! Dan zal het hier in Holland wel een succes worden!

Bakkertje

Forumguru
Nou ja, de camouflage zou aardig pasen op de Stern.de plaatjes van eerder..
01-14960-SKODA_Superb_maxsize_823_549.jpg

skoda-suburb-2015-china-1-660x398.jpg

Wat mij betreft kan ie er dan prima mee door, doe maar 1 in ambition business met 1.6 TDI graag met 120 pk beste Skoda. Levering vanaf 1-1-2015 is prima hoor :D

Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
Zojuist nog maar eens een zoektochtje gedaan naar nieuws over de nieuwe Superb, gevonden:
http://2016conceptcars.com/2014/10/new-skoda-superb-2015/
In het artikel wordt gesproken over hetzelfde digitale display als in de nieuwe Passat, Led verlichting en ook en hybride aandrijflijn. Ik gok dezelfde als die in de Passat GTE.
Het wordt tijd dat m'n baasje benzine asuto's toe gaat staan.

De auto zal op de autoshow van Genève gepresenteerd worden (midden 16 maart 2015).
Deze jongeman gaat dat eens mooi afwachten, als er dan dezelfde 120 pk 1.6 tdi inkomt als in de passat (met 280 nm) dan doe mij maar een Ambition business..

Vanaf prijzen in UK ca. 24.000 voor de 1.4 TSI (gelijk aan de huidige prijzen in de UK)
New-Skoda-Superb-2015.jpg

Laatst bewerkt:

MikeyMan

Forumguru
Mjah, dan wordt het bij Skoda dus ook auto's per strekkende meter bestellen, net als bij Audi.
Alle modellen vrijwel hetzelfde. Beetje jammer.

Bakkertje

Forumguru
@MikeyMan doe maar niet per strekkende meter, dan wordt de Superb zo duur.. :deuk:
Maar ik ben het met je eens dat het allemaal op elkaar lijkt en dat je drie keer moet kijken om het verschil tussen een Superb en een Octavia te zien. Maar bovenstaande foto is een illustratie, het is nog niet gezegd dat ie er echt zo uit gaat zien..

CharlesTucker

Forumguru
Ik vind het wel prima, mooi model, dus dat mogen ze van mij best op de gehele lijn toepassen. Misschien over een paar jaar toch wel een optie, zo'n Superb, dan zijn de kinderziektes er vast wel uit. Dat wordt dan misschien wel kiezen tussen een redelijk "loaded" O3 of een "kale" Superb, wie weet ... En of je 3 keer moet kijken om het verschil te zien, wel mee eens, maar dat boeit mij niet zo, als je het prijsverschil maar merkt als je er mee rijdt (aan de ruimte, comfort, afwerking)

CDK

Forumguru
Het is wel eenheidsworst, maar de strakke lijnen vallen bij mij persoonlijk wel in goede aarde. Maar voorlopig nog geen S3 voor mij hoor!!

Bovenaan Onderaan