JeSko
Forumguru
Zo'n volledig knoploos uitgevoerde auto hoef ik echt niet; dan maar geen VAG...
Denk dat dit over 5 jaar niet enkel VAG is, maar wijdverspreid over alle automerken.
Zo'n volledig knoploos uitgevoerde auto hoef ik echt niet; dan maar geen VAG...
Dat levert mij dan weer het gevoel dat je koppig blijft verdedigen dat "voortuitgang" altijd positief is zonder oog te hebben voor de realiteit.@Canon-Eye , heb eerder het gevoel dat jullie koppig vast willen houden aan jullie knopjes.
Ik denk (of hoop?) dat de wal uiteindelijk het schip wel zal keren...Denk dat dit over 5 jaar niet enkel VAG is, maar wijdverspreid over alle automerken.
Ik lees in jouw berichten geen "weerlegging met geldige argumenten". Ik lees slechts een mening, die ik niet onderschrijf. Ik lees bijvoorbeeld geen steekhoudende tegenargumenten tegen de argumenten die ik heb ingebracht. Ik lees wel een waardering jouwerzijds van de argumentatie van anderen, die meer op de persoon dan op de inhoud zijn. Tsja, dan krijg je die ook terug.Lees de rest van mijn berichten ook eens @MarcoO2 vooraleer je zelf onzin begint uit te kramen
Dit is onzin. Je mist ook hier het kernpunt waar het (mij) om gaat. Kijk en lees zelf nog eens goed wat je schreef:@MarcoO2Canon eye zei dat bepaalde functies niet meer in 1 knop bedient kunnen worden. Dat is hetgeen ik in 1 van mijn reacties weerleg.
Om te beginnen heb ik al aangegeven waarom het niet handig is om het scherm de hele rit ingesteld te moeten houden op een bepaald scherm, of dat nou klimatisering betreft of een ander hoofdstuk dat je tijdens de rit nodig kunt hebben.@Canon-EyeZet dan je multimediascherm gewoon op de functie klimatisering voor je vertrek (wss blijft het systeem je laatste instelling onthouden). Heb je al die knoppen binnen 1 toetsbereik. Temperatuur , blazer , ... instellen is een vaste balk bovenaan waarbij je met het sliden onder het scherm de temp verandert. Dus ook weer een 1 knop methode.