Nieuwe Seat Leon uitgelekt

Topic in 'Overig autonieuws' gestart door Spector, 27-01-2020.

1. RefleCs

RefleCs Forumguru

Just my 2 cents....

VAG weet duidelijk niet meer wat het met Seat aan moet. De Leon, die echt een eigen identiteit had, heeft dat nu compleet verloren. De voorkant is eerlijk gejat van de Ford Focus en de achterkant is slecht geleend bij Kia. Het lijnenspel is een chaos en geeft een onrustig beeld. Mij kan de nieuwe Leon niet bekoren.

Het interieur is nog het meest herkenbaar. Dat waant je in een Seat en daar zijn de strakke lijnen wel doorgevoerd. Het blijft saai maar wat mij betreft het best gelukte deel van de auto.

Ik mis het sportieve karakter wat ik ook mis bij de nieuwe Ford Focus.

Jewepe en hemi24 vinden dit leuk.

2. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Mooie auto zo van de foto

3. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

We zeggen meestal 4x4, dus 16 ;)

4. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Die "leon" doe je er toch onmiddellijk af. Plaatsing vind ik ook niet mooi. Verstoord het geheel.
    Dashboard en pookje is toch gewoon de nieuwe trend. Kijk naar de scala, de 04, de golf 8, allemaal hebben ze die stijlelementen.
    Hybride, plug-in is al bevestigd, zie onderstaand bericht
    https://autofans.be/nieuws/officieel/45149-officieel-seat-leon-toe-aan-nummer-vier-2020

5. s-line

s-line Forumguru

Nette auto hoor. Het is natuurlijk geen skoda, dus de ruimte op de achterbank en kofferbak.:D

ertromp vindt dit leuk.
  6. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

Even wennen. Das duidelijk. Vind het een beetje een saaie auto vooralsnog.

7. EdK

EdK Forumguru

8. Tuulster

Tuulster Forumguru

xdvy42gbovaw_800.jpg
    Seat-Leon-2020-2.jpg

Sylle en Jewepe vinden dit leuk.
  9. Jewepe

Jewepe Forumguru

Net als bij de Octavia vind ik dat de Leon "het eigene van het merk" verloren heeft. Wat mij betreft slaan @RefleCs en @Tuulster de spijker op de kop.

RefleCs vindt dit leuk.
  10. s-line

s-line Forumguru

Dat zijn veel auto’s tegenwoordig.
    Het worden een soort eenheids worsten.
    De nieuwe BMW 3 is net een Lexus bijv.

RefleCs en Tuulster vinden dit leuk.
  11. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Daarnet tegen gekomen: de cupra-versies :yeah::yeah:
    https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/cupra-leon-tot-310-pk-ook-als-plug-inhybride/

Wel stom dat ze alleen de sportstourer in 4wielaandrijving zullen aanbieden :banghead:
    Achterkant van de sportstourer is zo knap ... waar mag ik tekenen ?? :pardon:
    De hatchback doet met de diffusor en uitlaten beetje megane RS aan.
    Maar voor beide varianten zijn de cupra-versies wel zo veel knapper/bruter dan de vorige. Mooi werk van Seat/cupra

ertromp vindt dit leuk.
  12. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Mooie auto en goed dat Seat voor de pk's blijft gaan en niet alleen een 1.4TSI Hybrid aanbiedt

13. jeng

jeng Actief lid

Kan je wel koopje doen met het oude model...

14. EdK

EdK Forumguru

IS dat niet meer een verhaaltje dat ZE het mogen van de VAG bazen ?

15. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Misschien wel, maar voordat ZE überhaupt iets mogen, moeten ze het eerst wel willen...

16. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Als je een sportieve tak (Cupra) wilt uitbouwen moet je het idd niet alleen met een hybride doen maar dan gaat het om de peekaa’s.

17. Rallye

Rallye Forumguru

Dan zal de handgeschakelde versie wel heel duur worden........ Net als bij de toekomstige RS trouwens.

Deel deze pagina