Nieuwe RS

Ralph

Lid
Maak me gek!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;))))))))))

Alleen de radio moet er nog uit, Hier komt de RNS510 voor in de plaatst met vrijschakeling en Bluetooth carkit!
 

Huyzen

Lid
Absoluut, hier ga je een hoop lol aan beleven. Ik zou zeggen dat het tijd wordt voor een RS-meeting.
 
:ot: jij hebt het niet zo op tunen door JD?

Inderdaad Marco, ik heb het niet op alles wat niet door de fabriek is vrijgegeven...
De kosten van een ABT tuning zijn niet voor niets zo hoog, een groot gedeelte daarvan zijn ontwikkelings kosten, en het voertuig blijft wel aan alle milieu eisen voldoen, en dekt ook alle eventuele garantiekosten aan het complete voertuig.
Ik lees ook de verhalen over een bijvoorbeeld JD tuning, en dat deze de garantiekosten overneemt, wel ik zie het nog niet gebeuren.
 

___JC___

Forumguru
Inderdaad Marco, ik heb het niet op alles wat niet door de fabriek is vrijgegeven...
De kosten van een ABT tuning zijn niet voor niets zo hoog, een groot gedeelte daarvan zijn ontwikkelings kosten, en het voertuig blijft wel aan alle milieu eisen voldoen, en dekt ook alle eventuele garantiekosten aan het complete voertuig.
Ik lees ook de verhalen over een bijvoorbeeld JD tuning, en dat deze de garantiekosten overneemt, wel ik zie het nog niet gebeuren.

Ik rij nu bijna 4 jaar met een Abt chip rond met garantie. Moet zeggen het rijdt heerlijk inderdaad. Maar JD is wat mij betreft nog ff een slag beter. Haalt meer uit de auto, met minder roet en met een chip op maat rijdt ie nog net ff wat lekkerder. Als ik mocht kiezen tussen JD en Abt werd het toch echt JD.

Die mannen kunnen echt wel wat. Hebben bijvoorbeeld ook het motormanagement voor Spijker helpen ontwikkelen.
 

Huyzen

Lid
Heb ook een abt chip, maar ben na het bezoek aan JD en na het lezen van alle artikelen op hun site zeer onder de indruk van JD. De volgende keer ga ik daar heen. Ooo, ik heb zoveel zin om er stage 4 in te proppen maar het is zo onverstandig om dat nu te doen.... eerst nog even sparen.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik zou zeggen, geef maar een tijd en datum!:473:

Liefst zo ver mogelijk qua locatie en zo dicht mogelijk in de tijd zeker?

Inderdaad Marco, ik heb het niet op alles wat niet door de fabriek is vrijgegeven...
De kosten van een ABT tuning zijn niet voor niets zo hoog, een groot gedeelte daarvan zijn ontwikkelings kosten, en het voertuig blijft wel aan alle milieu eisen voldoen, en dekt ook alle eventuele garantiekosten aan het complete voertuig.
Ik lees ook de verhalen over een bijvoorbeeld JD tuning, en dat deze de garantiekosten overneemt, wel ik zie het nog niet gebeuren.

Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar ik ben persoonlijk toch voor JD gegaan, vanwege de betrokkenheid en grote kennis van zaken. En tot nu toe zonder spijt. Maar er is zeker in de tuningwereld erg veel kaf onder het koren, dus ik snap jouw twijfels wel.

Ik was even bang dat je iets tegen JD had! :D
 

Huyzen

Lid
Ik zou zeggen, geef maar een tijd en datum!:473:

Daar moet ik even over nadenken! Ik ben wel benieuwd hoeveel RS'en er hier op het forum zitten. Zou wel leuk zijn om met 10 of 20 van die auto's ergens heen te knallen. Of misschien een pre-meeting bij de volgende Skoda-meeting of zo.
 

plaza

Forumguru
Daar moet ik even over nadenken! Ik ben wel benieuwd hoeveel RS'en er hier op het forum zitten. Zou wel leuk zijn om met 10 of 20 van die auto's ergens heen te knallen. Of misschien een pre-meeting bij de volgende Skoda-meeting of zo.


Fantastisch idee, ik doe mee, ben er al , wanneer gaan we ?
 

Huyzen

Lid
Fantastisch idee, ik doe mee, ben er al , wanneer gaan we ?

Ik ben zometeen wel heel dicht bij je in de buurt, namelijk in het Golden Tulip Resort in Zutphen. Maar ja, cursus tot 5 uur en daarna weer naar huis vrees ik..
Het heen- en terugrijden is altijd veel leuker dan de cursus zelf.
 

plaza

Forumguru
Ik ben zometeen wel heel dicht bij je in de buurt, namelijk in het Golden Tulip Resort in Zutphen. Maar ja, cursus tot 5 uur en daarna weer naar huis vrees ik..
Het heen- en terugrijden is altijd veel leuker dan de cursus zelf.

Ik ben vanaf 12.00 uur de hele dag in zutphen aan het werk.
Je zit 3 minuten van mij vandaan.
Als het gelegen komt, kom je nog even buurten.
Plaza Leesten , winkelcentrum leesten, rudolph steinerlaan 123 zutphen
 

Ralph

Lid
Morgen is het zover!!!:D
half tien bij de dealert!!

12 uur in Havelte

half vier weer thuis met 250 PK:bye:

Volgende week maandag gaat de columbus erin met vrijschakeling en BT carkit!:1761:
 

Huyzen

Lid
Ik ben vanaf 12.00 uur de hele dag in zutphen aan het werk.
Je zit 3 minuten van mij vandaan.
Als het gelegen komt, kom je nog even buurten.
Plaza Leesten , winkelcentrum leesten, rudolph steinerlaan 123 zutphen


Sorry, ik lees je bericht nu pas. Was blij dat ik weer naar huis kon na een paar uur in een troosteloos zaaltje.
 

MarcoO2

Forumguru
spannend spannend... dan heb je nog héél even de tijd om te checken hoe het is met 200 pk... en dan gelijk door naar de 250! Ben benieuwd! Hoe hoog wordt je koppel eigenlijk?
 

plaza

Forumguru
Morgen is het zover!!!:D
half tien bij de dealert!!

12 uur in Havelte

half vier weer thuis met 250 PK:bye:

Volgende week maandag gaat de columbus erin met vrijschakeling en BT carkit!:1761:

Half tien bij de dealer is JD ?
 
Bovenaan Onderaan