Nieuwe "ouwe" VAG aanwinst!

JeSko

Forumguru
Vermogend burger die S-line, zijn buren van stand snappen er alleen niks van dat hij zijn auto's zo laag legt, en ook niet van dat petje op zijn boot :deuk:
 

s-line

Forumguru
Vermogend burger die S-line, zijn buren van stand snappen er alleen niks van dat hij zijn auto's zo laag legt, en ook niet van dat petje op zijn boot :deuk:
Er rijden er in mijn “straat” wel met lagere auto’s. Alleen die hebben ze zo gekocht. Diverse porsche’s en Ferrari’s en ook nog iemand met 2 Lamborghini’s een Urus en een Aventador. En ff verder in de straat woont Gerard J.
 

EdK

Forumguru
Ja hij is ook maar gewoon een mens van vlees en bloed......
Zo is Floortje in het echt ook een gewoon lekker ding vond ik toen ik er tegenkwam bij sixhaven in A'dam N :D:pieker:
 

EdK

Forumguru
Dat zeg ik hij is ook maar een mens van vlees en bloed net als jij en ikzelf..
Maar wat denk je als je BN'r bent en eens gewoon op straat wil lopen en als die niet BN'ers staren je na of willen je handtekening...
Wel ik was al overgekomen als zeerrrrrrrrrrrrr arrogant dan... opzouten als ik prive ben...
 

s-line

Forumguru
Ik hoop dat het niet met spijkers gaat gebeuren. Maar die gasten hebben het allemaal mega druk....dus hoop voor het echt slecht weer gaat worden dat de golf droog staat
 
Bovenaan Onderaan