Ik moest m echt boven de 2500 toeren houden. Even niet door hebben dat ik een heuvel op reed in Duitsland en de temperatuur van de koelvloeistof schoot weer omhoog. Niet echt lekker ontspannen rijden dus...Dan zou die DSG zelf niet voldoende terugschakelen. Dat kan natuurlijk. @GJ M welke toerentallen reed ja dan?
Is ook nog zeker nog de bedoelingBen zeer benieuwd naar de afloop/oplossing
PS. Ik zou (ook) voor een krachtkuurtje gaan. Heb ook een 1.6 TDi en je herkent de auto (bijna) niet terug na het chippen.
De gaten in de wielkasten heb ik ook al. Ik vraag me voornamelijk af wat de verdere trekhaak voorbereiding inhoud. Is er bijvoorbeeld een grotere radiator ingebouwd? Of andere hardware matig items om beter te koelen?Trekhaakvoorbereiding heeft meer koeling dan de versie zonder.
Onder andere "gaten" in de wielkasten om warmte af te voeren.
Er is iemand die het aan heeft laten passen op een S2.
Volgens staat deze wel in het S2 deel van het forum.
De aanpassingen zullen voor een O3 vergelijkbaar zijn gok ik.
EDIT: Topic al gevonden