Nieuwe Mercedes C-klasse

E

Ex-lid 2926

Als ik de berichten in Autoweek en Autovisie mag geloven is de eerste update van Mercedes aanstaande. Er zijn al prototypes gesignaleerd met een Multimediascherm ingebouwd in het dashboard. Veel klanten zijn kennelijk niet gecharmeerd van het opgebouwde schermpje.
Ik vond de C altijd een prachtige auto, maar sinds Mercedes de "afhangende kont" geintroduceerd heeft op eerst de CLA en nu de C heb ik wat moeite met de nieuwe Mercedes look. Die nieuwe "shootingbrake" op basis van de CLA vind ik helemaal een afknapper.
Maar goed, waar praat of schrijf ik over, zo'n auto zal ik mij nooit kunnen veroorloven.
 

Rallye

Forumguru
Wel grappig dat jij liever een touch screen hebt dan en een controller. Ik ken juist iemand die erover denkt om zijn Volvo XC60 in te ruilen op een BMW X4 omdat hij dat touch screen zo vervelend vindt...

Ik heb zelf ook minder met een touch screen omdat ik lieve houvast heb bij het bedienen. Bij een touch screen heb je altijd net het verkeerde icoon te pakken als je net over een hobbel rijdt.
 

Rallye

Forumguru
Nou, als je je er dagelijks aan ergert en financieel de mogelijkheid voor hebt.......

Voor mij geldt dat ook niet. Ik heb geen multimediasysteem in de auto (de eenvoudigste radio, maar wel met MDI) en ook de financiële mogelijkheid niet.
 

Rallye

Forumguru
Hangt ervanaf wat je zoekt in een auto. Hogere instap en premium uitstraling hebben ze allebei.....
 
Bovenaan Onderaan