Nieuwe logo's op Octavia II FL

Ridley

Forumguru
Past gewoon! Je hebt al een facelift. Mijn dealer heeft het voor 80 euro gefixt.

Hier kun je het wel een beetje zien:


ImageUploadedByTapatalk1421580347.242769.jpg
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
er zijn dealers die zeggen dat het niet kan of niet past, maar die zijn kortzichtig, ze geven je dat antwoord enkel en alleen omdat het niet in hun computersysteem als zijnde passend aangegeven staat ;)
 

Green

Actief lid
:dankje:Alvast bedankt voor reactie,s
Ik dacht al wordt echt oud!!!,stonden de showroom nl een nieuwe fabia en roomster met nieuwe logo,s.
Model 2013?
Ik zie en zag geen verschil qua formaat gril n of logo,s

Misschien :ot:maar is er überhaupt een verschil qua grill etc bij fabia van pakweg 2008 tot heden?
Als je nl zo op het eerste gezicht kijkt is dit 1op1 te wisselen.
 

Ridley

Forumguru
Gril van de F2 van 2007 tot en met eerste maanden 2010 voor de facelift dus, heeft een iets andere vormgeving.
 

Blackokkie2

Forumguru
Je kunt namelijk best een pre-facelift model hebben terwijl er al facelift modellen reden voordat jou auto op kenteken kwam.
 

Green

Actief lid
Ik heb ze eronder tussen ook opzitten.
Voor en achterloopt €28 ps.
en 4 naafdoppen € 38.

Dealer was zo vriendelijk om alles te monteren.

Vindt persoonlijk een hele verbetering.
Aangezien mijn oude logo's behoorlijk verweerd waren.

Kostte wat maar super tevreden
 

Kempes

Forumguru
@emiel10 , let op! Die link van jouw.. deze logo's zijn plat, je moet 3d hebben. Ik zal vanavond even een linkje plaatsen heb hem op mn prive labtop in de favorieten staan...
 

emiel10

Senior Member
Heb er hier toch wel een aantal gezien waar het er heel netjes uitziet. En is het niks dan heb ik in elk geval de stuur- en wielstickers vervangen voor een paar euro.
 
Bovenaan Onderaan