Nieuwe logo's op Octavia II FL

nietje72

Forumguru
Daar heb je geen last van als je de originele logo's bestelt want die kunnen er maar op 1 manier op.
Maar ze staan allemaal wel echt heel netjes @gbbosma! :thumbsup: Ook op de velgen, ben benieuwd hoe lang die de weersinvloeden trotseren.
 

De Stip

Forumguru
Erg mooi GBBOSMA! Ik zou ook graag zo'n stuurembleem willen hebben. Wie doet er mee? Of kun je ze ook makkelijk per stuk bestellen?
 

De Stip

Forumguru
Heb even op de link gekeken, maar kom toch op een hoger bedrag uit. Straks nog maar een keertje doen.
 

Sk_Hans

Forumguru
De originele naafdoppen van Skoda zijn nu bij Superskoda afgeprijsd van 39.99 naar 19.99 euro voor een set van 4 stuks. Dit weekend krijg je daar ook nog een extra korting van 20% op. Inclusief verzend- en betalingskosten komt het setje dan op 25 euro. Ik heb gisteren maar een setje besteld, dan is de auto toch helemaal af.
 

Petrolhead

Forumguru
Thanks @Sk_Hans ! :thumbsup:

Had keurig het actie mailtje van Superskoda ontvangen, maar wist niet dat de naafdoppen al behoorlijk in de aanbieding waren. Dus heb je voorbeeld maar gevolgd voor mn nieuwe wintersetje! :D
 

nietje72

Forumguru
Wat is de diameter van deze naafdoppen? Ik wil die van m'n 17" Borbet vervangen door deze maar dan moeten ze wel passen natuurlijk.
 

nietje72

Forumguru
Jammer. Doen we dat. En voor op de standaard 16" stalen velgen waar ik de winterbanden op heb liggen? Die komen trouwens via de dealer dus dan zou het wel kunnen passen? Alleen staan dan die mooie logo's natuurlijk voor geen meter op die zwarte monsters...
 
Zo ik kan ook aan de slag . Naafkappen zijn onderweg .
Heb alleen nog een vraag gebruiken jullie de originele plakstrip of nemen jullie andere/betere ?
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1414438843480.jpg
    uploadfromtaptalk1414438843480.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 33
Bovenaan Onderaan