Nieuwe kleine Skoda

cvegreen

Forumguru
Nu ik zo al die foto's bekeken heb , zitten er toch heel veel verschillen in. Die met 5 deuren lijkt een mini fabia .
Die met 3 deuren zien er onder elkaar ook weer iedere keer anders uit . Met name de lichtunits zijn iedere keer weer anders. Welke is dan het juiste ?
 

MarcoO2

Forumguru
Geen idee welke het meest in de buurt van de werkelijkheid komt. Een vijfdeurs... hoe realistisch is dat?
 

cvegreen

Forumguru
Geen idee Marco , maar ik heb dat gevonden op het net , of het dus realistisch is of niet weet ik eigenlijk ook niet , maar als je goed kijkt ziet het er een mini fabia uit . Dus misschien een flauwe plezanten die photoshop erop los gelaten heeft . De meeste ( en dat zijn er nog niet veel) hebben wel maar 3 deuren , maar er zitten toch wel wat verschillen in , vooral de lichten en de spiegels zijn vaak anders .
 

Fabia

† In Memoriam
In de Autoweek stond ook dezelfde rode 5 deurs auto. Dus hoe het in elkaar zit?????????
 

Bakkertje

Forumguru
Ik zou overigens liever een grote Skoda zien (een Touran-achtige), het verbaast me dat je als mpv alleen een Touran kunt bij VAG.
 

cvegreen

Forumguru
Bij seat heb je toch te alhambra ( of hoe heet hij daar juist ?)
Als je de nieuwe kleine bekijkt met hun jasje aan , lijkt het er wel op dat het om een 3 deurs model moet gaan , die deur is veel te groot om er nog een deur achter te krijgen lijkt mij .
 
Bovenaan Onderaan