Nieuwe Firmware 1989 beschikbaar voor de Octavia 4

Alpha

Donateur
Hier vandaag de update ook binnen gekregen. Was op 15 minuten gedownload. Installatie heeft gelopen terwijl ik in de sportschool zat. Toen ik terugkwam was die klaar en hadden een aantal apps nog een update. Gaat dikke prima zo. Lijkt allemaal iets sneller maar kan ook placebo zijn.

jesse_s93

Forumguru
Ik heb, volgens mij sinds de update, dat de verkeerstekens die worden weergegeven in het virtual cockpit en de verkeerstekens in het navigatiesysteem niet altijd meer gelijk zijn. Het lijkt alsof het virtual cockpit de gelezen verkeersborden weergeeft en als hij niets heeft gelezen de maximumsnelheid weergeeft op basis van binnen de bebouwde kom = 50, buiten = 80 en snelweg = 130. In een zone 60 heb ik vaak dat in het virtual cockpit 50 wordt weergegeven en de navigatie correct 60.

Ik ga binnenkort even terug naar fabriek instellingen, ook om de gastaccounts te kunnen testen die nu in de laatste update van de app zijn toegevoegd. Maar klinkt het bovenstaande voor iemand herkenbaar?

Jan_iV

Lid
vandaag ook de update gehad, maar helaas ging dat niet heel soepel. Scherm liep de hele tijd vast, touchscreen werkte niet meer en startte dan na een tijdje opnieuw op. Verschillende keren auto aan en uit gezet en het scherm opnieuw op laten starten, maar dat haalde allemaal niets uit. Lijkt erg op wat @timohesk eerder al beschreef.
Uiteindelijk het mediasysteem maar terug gezet naar fabrieksinstellingen en dat lijkt inderdaad de oplossing te zijn.
Wel even mijn Duits moeten ophalen, want omdat de auto geïmporteerd is, ging de taal ook automatisch terug naar Duits :sterretjes: (wellicht dat dat ook de oorzaak van het probleem geweest is.

Jessedew

Forumguru
Hoe werkt dit? Alleen accepteren als je de auto tenminste een tijd niet gaat gebruiken en anders op later klikken? En kan je hem later weer makkelijk oproepen, bij meldingen o.i.d.?

Bovenaan Onderaan