Nieuwe Business line uitvoering voor de Superb 2 diesel

sitechris

Donateur
Nieuw voor de Superb 2, direct een business line model. Overigens alleen voor de dieseluitvoeringen.

Je hebt twee modellen, de Ambiente business en de Elegance business

Even kort de opties op een rij

Ambiente Business pakket (meerprijs 1400 euro)
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Telefoonvoorbereiding II met bluetooth
- Bi-xenon koplampen
- Zonnerollo's zijramen en achterraam
- 17 inch lichtmetalen velgen
- Parkeersensoren voor en achter
- Radio cd wisselaar Bolero
- Sound system

Elegance Business pakket (meerprijs 1400 euro)
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Telefoonvoorbereiding II met bluetooth
- 4-spaaks multifunctioneel stuurwiel
- Nappalederen bekleding
- Zonnerollo's zijramen en achterraam
- Donkergetinte achterruiten
- 18 inch lichtmetalen velgen
- Radio cd wisselaar Bolero
- Sound system

Mooie aanbiedingen! Jammer dat alleen de dieselaars profiteren....
 

Michel

Forumguru
Mooie aanbiedingen! Jammer dat alleen de dieselaars profiteren....

Is (helaas) weer meer bedoeld voor de leasemarkt, zo te zien.... Jammer dat deze aanbiedingen niet met benzinemotoren kunnen worden gecombineerd, want momenteel moet je wel erg veel kilometers maken om voordeliger uit te zijn met een diesel t.o.v. benzine.
 

Enkhuizen

Senior Member
Vandaag mijn S2 besteld, een elegance met business line,

- Telefoonvoorbereiding II met bluetooth

is niet meer leverbaar, dit is geupgrade naar bt3, dus zonder houder etc.

Oftewel, nog meer waar voor je geld!
 

Bartez

Lid
Vandaag mijn S2 besteld, een elegance met business line,

- Telefoonvoorbereiding II met bluetooth

is niet meer leverbaar, dit is geupgrade naar bt3, dus zonder houder etc.

Oftewel, nog meer waar voor je geld!

Weet er iemand of het met dit systeem mogelijk is je telefoon te laten functioneren (met bluetooth) met de BOLERO en de knoppen op het stuur?

Weten jullie ook of het mogelijk is hierna alsnog een tradionele carkit te monteren met vaste voeding en verbindingen en te laten functioneren met de BOLERO en het stuur, maar dna zonder bluetooth???

(bellen via mijn bluetooth (HTC TytnII) is niet zo best, vandaar)
 
bijna onweerstaanbaar zelfs. Alleen zit er nog geen navi bij, dat is jammer...
Het jammere is inderdaad dat er helemaaaaaaaaaaal geen navi in de Ambition Business Edition kan. Navi is mijn ogen wel een van de belangrijkste zaken in een Business Edition..
 

Bartez

Lid
Kan iemand me vertellen of de business line ook een elektrische bestuurdersstoel heeft? Ze worden net apart genoemd, maar als ik de folders volg van Comfort-> Ambition-> Ambition Business Line

Dan staat er bij Ambition dat er een elektrische bestuurders stoel in zit.....klopt dit?
 
Kan iemand me vertellen of de business line ook een elektrische bestuurdersstoel heeft? Ze worden net apart genoemd, maar als ik de folders volg van Comfort-> Ambition-> Ambition Business Line

Dan staat er bij Ambition dat er een elektrische bestuurders stoel in zit.....klopt dit?
Ja.. ik heb namelijk ook de Ambition Businessline besteld. 1.9TDI. Ik ga 'm zelf tunen naar 150pk en 365Nm
 

Rolle

Senior Member
Kan iemand me vertellen of de business line ook een elektrische bestuurdersstoel heeft? Ze worden net apart genoemd, maar als ik de folders volg van Comfort-> Ambition-> Ambition Business Line

Dan staat er bij Ambition dat er een elektrische bestuurders stoel in zit.....klopt dit?

Laat ons hopen dat het een elektrisch VERSTELBARE stoel is :2133::crazy:
 

octofreak

Actief lid
Kan iemand me vertellen of de business line ook een elektrische bestuurdersstoel heeft? Ze worden net apart genoemd, maar als ik de folders volg van Comfort-> Ambition-> Ambition Business Line

Dan staat er bij Ambition dat er een elektrische bestuurders stoel in zit.....klopt dit?

Bij de amb BL zit ook een elektrische stoel (zegt mijn dealer tenminste).

Ik heb iig de elegance besteld.:grin:
 

Bartez

Lid
ik heb besloten dat het de ambition business gaat worden....pacific blue....danwel....

Nog 2 vraagjes:

1) Kan er alleen iemand vertellen wat je nu precies met die telefoonvoorbereiding II kan doen icm een HTC TytnII??? De HTC past er in ieder geval bij heb ik al uitgezocht. maar kun je alleen opnemen? of kun je je telefoon ook bedienen met bijvoorbeeld tiptoetsen op het touchscreen van de Bolero???

Zit er in die set ook een microfoon en houder etc?? Ik kan nergens echt vinden wat die voorbereiding nu werkelijk inhoud.....

2) Weet er iemand of je de schakelaar van de lampen aan kan laten staan als je motor afzet? Met andere woorden, gaan de lampen dan uit, of blijven ze aan ten koste van je accu? Of zit er stand auto op die overdag dagverlichting aanzet en s-avonds de volwaardige verlichting?

3) En dan nog een vraag mbt de stoelen. Welke vorm hebben deze. In de folder staan namelijk 2 versies. De standaard en ook nog een stoel die rond de schouders aanzienlijk voller is. Nu heeft de business extra comfort stoelen met zijdelingse steun. Zijn dat gewoon de standaard stoelen, of zijn dat de stoelen met de extra breedte rond de schouders?
- Overigens zijn deze stoelen toch standaard voorzien van lendesteunen, toch?
- Kun je daarnaast bij het bestellen ook kiezen bij de business voor een zwart interieur ipv een zwart/grijs interieur (volgens mij zijn de stoelen wel standaard Rubicon)
 
op zich wel....echter is het een leasebak....dus de leasemaatschappij is daar niet blij mee vrees ik....



uiteraard...:shocked:
Bartez.. Leasemaatschappij en dealer kunnen er niet achterkomen. Een aantal collega's hebben dat ook voor hun wagen bij mij laten doen. Sommigen hebben het al 4 jaar in hun wagen zitten. Geen problemen.. ook niet met de wagen zelf.. geen snellere slijtage van koppeling, motor, banden etc etc..
 
Antwoorden

ik heb besloten dat het de ambition business gaat worden....pacific blue....danwel....

Nog 2 vraagjes:

1) Kan er alleen iemand vertellen wat je nu precies met die telefoonvoorbereiding II kan doen icm een HTC TytnII??? De HTC past er in ieder geval bij heb ik al uitgezocht. maar kun je alleen opnemen? of kun je je telefoon ook bedienen met bijvoorbeeld tiptoetsen op het touchscreen van de Bolero???

Zit er in die set ook een microfoon en houder etc?? Ik kan nergens echt vinden wat die voorbereiding nu werkelijk inhoud.....

2) Weet er iemand of je de schakelaar van de lampen aan kan laten staan als je motor afzet? Met andere woorden, gaan de lampen dan uit, of blijven ze aan ten koste van je accu? Of zit er stand auto op die overdag dagverlichting aanzet en s-avonds de volwaardige verlichting?

3) En dan nog een vraag mbt de stoelen. Welke vorm hebben deze. In de folder staan namelijk 2 versies. De standaard en ook nog een stoel die rond de schouders aanzienlijk voller is. Nu heeft de business extra comfort stoelen met zijdelingse steun. Zijn dat gewoon de standaard stoelen, of zijn dat de stoelen met de extra breedte rond de schouders?
- Overigens zijn deze stoelen toch standaard voorzien van lendesteunen, toch?
- Kun je daarnaast bij het bestellen ook kiezen bij de business voor een zwart interieur ipv een zwart/grijs interieur (volgens mij zijn de stoelen wel standaard Rubicon)

Ik heb helaas mijn eigen Superb II Ambition Business line nog niet binnen, maar kan hopelijk wel je vragen beantwoorden.

1) Telefoon II word niet meer geleverd binnen het Business pakket, dit word gratis de III. Wel is het nog los te bestellen tot het einde van het jaar, maar dan mag je dus geen business line hebben.

II zorgt ervoor dat je kunt opnemen en ophangen.
III zorgt ervoor dat je je telefoonlijst door kan kijken en andere zaken van je telefoon kan bedienen middels de knopjes aan je stuur en je raudio.

De houders zijn altijd een los te bestellen accessoire. De houder voorziet ook alleen de telefoon van stroom, de data connectie zal altijd middels bluetooth blijven.

De microfoon ben ik ook nooit helemaal uitgekomen. Ik verwacht dat met telefoon III de microfoon van betere kwaliteit is en op een betere plek gemonteerd zit.


2) Ik verwacht dat dit hetzelfde werkt als in mijn golf V. De licht schakelaar heeft meerdere standen. Waaronder een automatische stand welke het licht aan doet wanneer nodig. Dit werkt middels de licht sensor.

Zelf liet ik de licht schakelaar meestal gewoon op aan staan. Op die manier gingen de lichten vanzelf aan als je start. Verder blijven ze dan nog 30 seconden branden nadat je de auto verlaat/uit zet.


3) Volgens mij heb je hierin al je eigen vraag beantwoord, maar 100% zeker weet ik het ook niet. Je hebt de standaard stoel en de comfort stoel, welke inderdaad standaard de lenden steun heeft. In mijn golf betekende dat gewoon dat er 2x draai wielen zaten aan de zijkant. Als je tegenwoordig de ambition business line besteld, is de bestuurders stoel automatisch electrisch verstelbaar.

Dus ik verwacht dat het de bredere stoelen met lendensteun zijn.

4) Ik heb zelf een Ambition Business Line besteld in het zwart met de standaard bekleding. Ik verwacht een auto te krijgen met ook een zwart dashboard en zwarte deuren en inderdaad de rubicon stof in de stoel verwerkt, maar niet de rest van het interieur. Dit omdat elk land zelf kan kiezen hoe ze de auto's importeren en er in nederland naar mijn weten is gekozen om alleen bij de elegance een andere kleur interieur te verwerken. Maar ook hiervan ben ik niet 100% zeker, maar je dealer kan je dit wel vertellen met een telefoontje. :aangenaam:
 

Bartez

Lid
Ik heb helaas mijn eigen Superb II Ambition Business line nog niet binnen, maar kan hopelijk wel je vragen beantwoorden.

1) Telefoon II word niet meer geleverd binnen het Business pakket, dit word gratis de III. Wel is het nog los te bestellen tot het einde van het jaar, maar dan mag je dus geen business line hebben.

II zorgt ervoor dat je kunt opnemen en ophangen.
III zorgt ervoor dat je je telefoonlijst door kan kijken en andere zaken van je telefoon kan bedienen middels de knopjes aan je stuur en je raudio.

De houders zijn altijd een los te bestellen accessoire. De houder voorziet ook alleen de telefoon van stroom, de data connectie zal altijd middels bluetooth blijven.

De microfoon ben ik ook nooit helemaal uitgekomen. Ik verwacht dat met telefoon III de microfoon van betere kwaliteit is en op een betere plek gemonteerd zit.


2) Ik verwacht dat dit hetzelfde werkt als in mijn golf V. De licht schakelaar heeft meerdere standen. Waaronder een automatische stand welke het licht aan doet wanneer nodig. Dit werkt middels de licht sensor.

Zelf liet ik de licht schakelaar meestal gewoon op aan staan. Op die manier gingen de lichten vanzelf aan als je start. Verder blijven ze dan nog 30 seconden branden nadat je de auto verlaat/uit zet.


3) Volgens mij heb je hierin al je eigen vraag beantwoord, maar 100% zeker weet ik het ook niet. Je hebt de standaard stoel en de comfort stoel, welke inderdaad standaard de lenden steun heeft. In mijn golf betekende dat gewoon dat er 2x draai wielen zaten aan de zijkant. Als je tegenwoordig de ambition business line besteld, is de bestuurders stoel automatisch electrisch verstelbaar.

Dus ik verwacht dat het de bredere stoelen met lendensteun zijn.

4) Ik heb zelf een Ambition Business Line besteld in het zwart met de standaard bekleding. Ik verwacht een auto te krijgen met ook een zwart dashboard en zwarte deuren en inderdaad de rubicon stof in de stoel verwerkt, maar niet de rest van het interieur. Dit omdat elk land zelf kan kiezen hoe ze de auto's importeren en er in nederland naar mijn weten is gekozen om alleen bij de elegance een andere kleur interieur te verwerken. Maar ook hiervan ben ik niet 100% zeker, maar je dealer kan je dit wel vertellen met een telefoontje. :aangenaam:

TOP!

Ben benieuwd.....of het interieur echt helemaal zwart is.....ik heb het ook aangegeven.....daarnaast zou het mooi zijn als het telefoonvoorbereiding III ipv II is, da's alleen maar beter!

Dank voor de uitgebreide antwoorden......

ps....nog wat vraagjes:

1) Weet er iemand of de spiegels van de business ook voorzien zijn van een automatische dimfunctie?

2) op de volgende youtibe film YouTube - Testujemy nowÄ… skodÄ™ superb zie je dat als je hard remt, de knipperlichten knipperen als waarschuwing. Weet er iemand of dat standaard is en hoe dit heet??
 
Bovenaan Onderaan