Nieuwe bak met luxe problemen

RefleCs

Forumguru
Ik heb hetzelfde maar de Superb is toch wel heel scherp. De Passat vindt ik van buiten zo saai. De Arteon staat ook op mijn lijstje maar dat wordt wel wat inleveren op luxe om die betaalbaar te houden. Sja wat zijn de overige alternatieven....

Ik zit eraan te denken toch weer een Sup te pakken maar dan veel dikker aan te kleden nog.
 

Schep

Forumguru
De Passat vindt ik van buiten zo saai.
Mwah, met een leuke kleur, de meest geavanceerde LED lampen en dikke velgen vind ik het een knappe verschijning.
Je ziet ze wel iets te vaak in het grijs met standaard LED en 16" of 17", dan loop ik er niet warm voor, maar dat heb ik met een Superb op 16" eigenlijk ook wel.
De Arteon staat ook op mijn lijstje maar dat wordt wel wat inleveren op luxe om die betaalbaar te houden.
Ja, ik heb ook al even zitten spelen, maar het loopt wel hard op als je met de optielijst gaat klooien. Gelukkig hoef ik nog niets nieuws te kiezen :D
Ik zit eraan te denken toch weer een Sup te pakken maar dan veel dikker aan te kleden nog.
Ik weet dat ik mezelf tegenspreek, maar zat toevallig te spelen met de Sportline. Met zo ongeveer alle opties die ik nu ook heb (behalve volleder) komt die qua fiscale waarde niet eens zo heel ver boven mijn huidige uit. Ga ik wel van 25% naar 22% bijtelling ;)

Stiekem wil ik gewoon een Audi A6 Avant met 3.0 BiTDI, maar met een Passat met 2.0 BiTDI neem ik op zich ook genoegen. :)
 

RefleCs

Forumguru
Zoals de TS al in zijn titel aan geeft :tongue: Nieuwe bak met luxe problemen :tongue: haha dat geldt zelfs al voor de keuze van de nieuwe bak ;)
 

Horkje

Forumguru
Ik weet dat ik mezelf tegenspreek, maar zat toevallig te spelen met de Sportline. Met zo ongeveer alle opties die ik nu ook heb (behalve volleder)

Ik denk / ervaar persoonlijk dat het alcantara van de Sportline prettiger en luxer is dan vol leder.

Maar goed, hier voor een naar volle tevredenheid Sportline rijder, blijft een dikke A6 sowieso altijd wel een droomauto. Scheelt alleen nog iets van 20k :greedy:
 
Bovenaan Onderaan