Na de aflevering van mijn auto op 29 mei, had ik meteen op maandag 31 mei de dealer gebeld om de afspraak te maken voor het laten plaatsen van de MDI kabel en de extra kaarten op de SD kaart (zie mijn eerdere reacties hieronder). Bij het bellen voor de afspraak, vond ik het al erg lang duren voordat men de gegevens van mijn auto erbij had gevonden (als men deze al had gevonden). Uiteindelijk had ik toen een afspraak gemaakt voor 28 juni, dit kon dus niet eerder. Omdat het allemaal wat vreemd op mij over kwam, dat men, zo leek het althans het kenteken nergens in de administratie kon terug vinden, ben ik gisteren toch maar eens langs gereden naar de dealer en bleek de afspraak dus inderdaad nergens in het systeem te staan en is er nu alsnog ingezet, ook wist men niet wat er nog moest gebeuren als restpunten bij de aflevering :ahum:. Nu is de afspraak dus alsnog ingepland voor 28 juni, gezien het feit dat ik kort daarna op vakantie ga, heb ik de kaarten toch wel nodig. Nu wil ik inmiddels wel melden dat dit Skoda Center Utecht betreft waar ik met mijn vorige O2 altijd uitzonderlijk tevreden was. Maar wanneer je nu de gehele geschiedenis van aflevering en bestelling van de auto erop na slaat en dit dan nog eens als een soort van 'trap na' krijgt, zo voelt het een beetje, begin ik mij toch af te vragen wat er toch gebeurt is bij deze dealer. Ik wil nog wel enigzins geloven dat dit allemaal bij mij stom toeval is en verder iedereen tevreden is, zoals ik ook altijd ben geweest, maar krijg toch meer en meer het gevoel (helaas) om mijn volgende Skoda hier niet meer te halen. Want vooralsnog blijft mijn idee van een volgende auto in de verre toekomst toch echt nog wel een Skoda, daar mankeert zeker niets aan! Toevallig kreeg ik vandaag een tevredenheids onderzoek via de email met de vraag of ik een online vragen lijst wilde invullen. Maar even meteen gedaan en helaas was de uitkomst dus niet zo positief. Normaal gesproken wil ik niet zo snel een dealer of naam noemen, vind ik niet zo snel nodig en het is nu ook zeker niet bedoelt om de dealer hier in een kwaad daglicht te stellen, maar ik ben eigenlijk benieuwd of er recent ook nog mede forummers zijn die nog wel de ervaringen hebben welke ik voorheen altijd met deze dealer heb gehad (sterker ik vond altijd dat zij zeker in aanmerking moesten komen voor een dealer van het jaar benoeming). Ik hoop dan ook oprecht dat er mensen zijn die nu nog wel overwegend positief zijn, met name in het gehele proces van bestellen, afleveren, etc.. Nogmaals, ik ben er dus zeker niet op uit om nu een storm van kritiek los te maken hier, en ga er vooralsnog ook vanuit dat dit ook niet het geval zal zijn, tenslotte heeft deze dealer het ook erg druk en dit zal ook niet voor niets zijn denk ik dan.